HELP! Foto's verdwijnen, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Adem in, adem uit. Ik snap er niks van en ik ben als de dood dat ik nog meer foto's kwijt raak.

Net fantastisch leuke foto's gemaakt van m'n meisje, ik zet ze op de schijf en draai gedraaide foto's een kwartslag bij en ga door naar de volgende. En even later zijn ALLE foto's die ik heb gedraaid gewoon WEG! Hoe kan dat nou? Ze staan niet in de prullenbak en niet op de schijf. Als ik zoek naar bestanden dan vindt ie ze ook niet.

Net met een niet zo'n leuke foto de proef op de som genomen en ja hoor... zodra ik 'm bijdraai in Windows en opsla, dan verdwijnt ie. Geen idee waar heen, maar in elk geval ergens waar ik 'm (nog) niet kan vinden.

Wie helpt me?
    Gisteren hebben we een nieuwe virusscanner geïnstalleerd (van Norton naar McAffee), zou het daar mee te maken kunnen hebben? Ik draai m'n foto's altijd bij in Windows en ik heb dit echt nog nooit eerder gehad!

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Rondje Google (wat zeg ik, ik had gelijk resultaat) leverde meer info op. Sorry, dat had ik ook wel even eerder kunnen bedenken :)

Ligt aan McAfee in elk geval en het zal met een update opgelost moeten worden. Ga net als vele voor mij maar even een melding maken. Ondertussen gelukkig wel een manier gevonden waarop ik ze terug krijg, PFIEW!

Topic kan dicht dus... ik ben weer terug op aarde :p

Deel Deze Pagina