Ja ik dacht al wat blijft ze rustig..... haha Ne ik weet nog toen ik bij me zwangerschap tesste ik had al zoveel negatieve gehad dat ik dacht hmm zal wel weer niks zijn (was al 6 weken overtijd) en toen was het niet zo een knaltest maar gewoon een licht tweede streepje dus ik bevatte het eigenlijk niet eens....haha dus heb niet gegild van blijdschap...
Ook al in de eerste ronde zwanger?? netjes zeg haha ik ben bang dat het bij mij met me cyclus wel even ga duren...moet ook eigenlijk om de dag klussen maar dat doen we niet echt proberen het nu wel aangezien ik misschien toch dicht bij me ei zit...
Klopt, gelijk in de eerste ronde. Nooit verwacht en kan het nog steeds niet helemaal bevatten. Hopelijk mag het voor jou ook snel zover zijn!
Ik zit pas sinds kort op dit forum.... Maar wat een super leuk idee om je zw.test te filmen Enne van harte!!!!
Gaaf om te zien! Heb het nog nooit zo duidelijk zien worden, dus lief dat je het deelt . Ga nu die van Lenthe nog kijken..
Haha nou moet ik die andere filmpjes er ook maar op gaan zetten, die zijn nog mooier ( mooie nummers ) Zit nu alleen op mijn werk
He Rianne super gefeliciteerd medejuni mama. OOk al hebben we onze beebjes in mei gekregen hihi. Ik ben dit keer in mei uitgeteld. Wat doen we dat toch knap he. Gefeliciteerd en geniet ervan. xxx joyce
Ik heb de filmpjes gekeken hoor, supermooi zeg! Vooral die met dat liedje van every baby.... Mooie foto's ook!