Ik ken dit liedje al heel lang..al voor ik zwanger wilde worden zei ik al: als ik zwanger ben, ga ik dit liedje zeker vaak luisteren! En ik luister idd af en toe naar het nummer, erg mooi! Kende de clip ook al. Ik heb de tekst op onze openingspagina van de beebiesite staan. liefs Syl
Oh wat een prachtig nummer zeg, ben er helemaal verliefd op. De tranen stroomden over mijn wangen en mijn baby begon heel lief te bewegen! Ik denk dat ik het elke dag een keer ga draaien voor haar, zo te voelen vind ze het prettig! Of zou ze het juist niet prettig vinden (zodra ik het opzet begint ze te bewegen) Liefs Irene
Ken het ook al indd, maar had de clip nog nooit gezien erg mooi! Draai het vaak, vind het zo'n mooi nummer. jessica
Na dit te luisteren heb ik naar waarom nou jij gezocht van marco borsato mijn moeder was echt fan van hem en had toen destijds alle cd's van hem en altijd in de auto thuis luisterden we naar hem... tot dat mijn moeder is overleden en daarna heb ik nooit meer naar marco borsato geluisterd nu na bijna 10 jaar luister ik naar dit liedtje ik mis mijn moeder heel erg ik kan haar niet vergeten ik kan er niet meer tegen ik zit nu echt kapot te huilen ik wil mijn moeder
waarom nou jij daar ben ik dus wel veel van vergeten maar ik merk net van me zelf dat ik de waarheid nog wel goed herinner (ik was toen 10 )
Jah, tranen... Kende het liedje natuurlijk wel maar zo met die mooie beelden erbij is het echt een tranendal! Kiss
nou, ook tranen hier, had ik niet van mezelf verwacht. Ik heb hem naar mijn vriendje gemaild. Zucht............................. nog 7 maanden.........
Super mooi! Het is echt een wonder dat zich dat nu ook in ons lichaam afspeelt, als je dan zo'n prachtig filmpje ziet besef je dat alleen maar meer. Straks direct aan mijn mannetje laten zien. Liefs