Hallo, Even kort voorstellen, we zijn bijna twee jaar bezig kinderen te krijgen en ik zit nu ruim een half jaar aan clomid 150, met resultaat! De laatste keer was de vierde keer dat ik clomid heb geslikt. Eitjes waren altijd op goede grootte en tijdens het bloedprikken bleek ook dat ik steeds een eisprong had, maar gewoonweg niet zwanger. Laatste echo had ik op dag 15, drie follikels va 25 tot 30 mm, baarmoeder was ook op juiste grootte, volgens gynaecoloog konden ze elk moment springen. Ondertussen zit ik op cyclusdag 43, oftewel, 28 dagen ma mijn eisprong. Vier dagen geleden gaf de test nig een negatief resulaat. Volgende week heb ik een echi, maar ik wil zo graag weten wat het is. Ik heb geen zwangerschapskwaaltjes, alleen rommelende darmen!
Hey! Dat is idd een lange cyclus en helemaal als je nog een nega test hebt. Wat een onzekerheid zo he Wel fijn voor je dat je zeg maar een eisprong hebt en je baarmoeder er goed uit ziet. Wat betekent dat je dus zwanger kan raken.. Alleen ja wanneer...pffff..duurt lang zo he..ik hoop voor je dat de echo meer uit kan wijzen. En wat betreft de kwaaltjes. Die hoef je helemaal niet te hebben hoor. Bij mij bleef mn ongi uit en had ik een positieve test. Maar verder had ik helemaal geen kwaaltjes. Welke dag heb je de echo?
Hey Buazwaag.. wat spannend zeg!!! Ik had op 10 mei een positieve ovulatietest...en ik had pas een heel positieve test op 7 juni. Het kan dus nog alle kanten op bij jou! Succes hoor!
Rot is dat he niet weten waar je aan toe bent ik had 16 mei een positieve ovu test en 19 tot 24 mei ovulatiebloeding. Ik heb ook een echo dat bevestigde dat het door de eisprong kwam en nu ben ik gewoon nog niet ongesteld. Cyclusdag 38 nooit zolaat geweest maar test is negatief. Ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid hebt!