filmpjes over bevallen

Discussion in 'Zwangerschap' started by kimberly83, Dec 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimberly83

kimberly83 Actief lid

Sep 24, 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    hallo
    ik heb al van alles ingetoest op google maar kom niet veel verder

weet iemand waar ik misschien bevalling- videos kan kijken op internet

alvast bedankt
    liefs kimberly

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Daar ben ik toevallig ook al een keer naar op zoek geweest, en ik kon ook niks vinden.... :) Dus al iemand het weet... graag zelfs! :)

3. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Zoek eens op Youtube.
    Als je birth intoetst vind je wat onzin geboortes, maar ook echt geboortes.

4. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
  5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    4,389
    0
    0
  6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wel een mooie site. Gelukkig zijn het allemaal plaatjes en geen filmpjes, want dan zou het wel een beetje eng zijn.

7. kimberly83

kimberly83 Actief lid

Sep 24, 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    dank je wel dames vanavond ga ik eens rustig kijken

liefs kimberly

8. Ramona001

Ramona001 Actief lid

Jul 24, 2006
    397
    0
    0
    Ik heb me nog helemaal geen zorgen gemaakt over de bevalling of pijn tijdens de bevalling maar nadat ik het filmpje van de site youtube heb gezien vind het toch wel erg pijnlijk er uit zien alhoewel het ook wel erg ingezoomd is...

9. sim

sim Niet meer actief

die van youtube, die eerste ziet er inderdaad (als je nuchter achter je pc zit) wel shocking uit, alsof al je ingewanden mee komen uit je achterste...

ach maar tegen die tijd als het einde in zicht is kan het je echt niet meer schelen, als het er maar uit komt en je maakt je niet meer druk hoe het eruit ziet...

10. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi... ik denk dat wij zwangere ons meer druk maken hoe het eruit ziet van onder dan je verloskundige of gyn hahahaha die zien dat dagelijks
    maar goed zo ziet het er wel ongeveer standaard uit.
    ik heb het 2x meegemaakt en ik kan het mij allemaal niet meer herinneren hoor, wel dat de VK vroeg of ik een spiegeltje erbij wilde om alles ook te kunnen zien hihihihi

11. sim

sim Niet meer actief

oh daar heb ik mijn man al voor gewaarschuwd, laat ze alsjeblieft niet met een spiegel aan komen (ben nog lichtelijk getraumatiseerd van de vorige keer) :)

12. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi
    ik heb het bij mijn oudste toen wel gedaan, maar bij de jongste dochter van ons kreeg ik er de kans niet voor dat was vliezen breken en floep ze was er...

13. sim

sim Niet meer actief

echt? wauw, lijkt me heerlijk een snelle bevalling. de pech van een moeizame eerste bevalling is dat je referentiemateriaal heb.... maar goed ze zeggen de tweede gaat een keer zo snel, dus dat betekent dat als ik er dit keer 21 uur over mag doen ben ik al heel blij :D

14. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    nou ik zal je vertellen bij onze oudste kreeg ik om 6 uur de weeen 7 uur was ik in het ziekenhuis en om 9:55 was ze geboren en om 10:50 ging ik alweer naar huis toe met onze dochter!
    bij onze 2e dochter kreeg ik om kwart over 4 weeen en ik wilde dus weer graag naar het ziekenhuis om te bevallen maar ik mocht al niet meer ze keek hoeveel cm ontsluiting ik had en ze moest gelijk mijn vliezen breken en zonder 1 pers wee gehad te hebben floepte ze er zo uit om 5:45 dus heb daar maar 1,5 over gedaan van de eerste wee tot de bevalling !
    nu maak ik me best zorgen weet me god niet wat er nu dus bij deze te wachten staat hihihihi
    ik hou rekening dat ik er best lang over kan doen, maar goed het is net wat ze zeggen de volgende bevalling gaat meestal sneller omdat die weg al een x bewandeld is pffff arme ik.

15. sim

sim Niet meer actief

straks bij week 37 in een tent voor het ziekenhuis bivakkeren hihi.

maar ff serieus, hoe doe je dat? en wil je hier wat heen sturen?

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Nijmegen
    hihihihi... ik zou het niet weten hoe ik dat doe.
    qua weeen het zou kunnen dat ik een hoge pijngrens heb en dat ik die kleinere weeen niet eens voel dat ik pas wakker word van de echte weeen zeg maar.
    ja ik doe maar een gok hoor weet het echt niet, maar wat ik wel weet is dat als die bevalling zo snel gaat het geen pretje is hoor 9 van de 10 x krijg je daarna naweeen nou en die gun ik niemand pffff

maar net wat je zegt ik denk dat ik idd maar een tentje voor zet hahahahahahaha
    zal wat wezen joh, dat ik in de winkel ben of in een file sta word mn ventje in de auto of zo geboren poeh poeh moet er niet aan denken!
    hahahahahha zie het al helemaal voor me ik met een tentje voor het ziekenhuis hihihi lol

17. kimberly83

kimberly83 Actief lid

Sep 24, 2006
    120
    0
    0
    heerlen
    nou ik heb gekeken en er waren inderdaad heftige dingen bij maar ook hele mooie

dank je wel allemaal

18. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

Dec 11, 2006
    1,683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde

Share This Page