Binnenkort ga ik op vakantie en wil filmpjes/spelletjes op mijn tablet zetten voor mijn zoon. We gaan met het vliegtuig maar begrijp dat internet niet altijd werkt daarbinnen. Hoe zet ik die op mijn iPad?
Ij zou er van uit gaan dat internet het sowieso niet doet, ik heb het nog nooit meegemaakt.... Je kunt thuis het een en ander downloaden en dat offline testen.
Daarom vraag ik om hoe je dat moet doen. Heb daar geen ervaring mee. Andere keren niet de iPad meegenomen.
Heb je Netflix? Je kan films en series downloaden zodat je ze offline kan bekijken. Na drie dagen worden ze automatisch verwijderd. Verder geen idee, sorry.
Ik had ooit een app, v downloader volgens mij. Kun je YouTube filmpjes downloaden en offline kijken. Verder idd Netflix, kun je ook downloaden en offline kijken
Spelletjes kun je gewoon downloaden en offline, zonder internet, spelen. Om filmpjes te downloaden moet je even een app opzoeken die dat voor je doet. Die zijn er te over.
heb je het programma vlc op de ipad staan? Daar kun je bestanden mee afspelen. Via itunes op de pc of mac kun je heel gemakkelijk films toevoegen. How To: video's van je computer op je iPad zetten (met en zonder iTunes) - TabletGuide.nl Daar staat uitgelegd hoe je dat kunt doen (kan ook zonder itunes zie ik nu) en je kunt filmpjes van youtube downloaden op de ipad via het programma (is een gratis app in de appstore) : video D/l (oranje icoontje met een blauw klein schermpje en een pijl naar beneden) via het programma ga je naar youtube en je kun je filmpjes op je ipad zetten. Succes ermee.
Geen flauw idee, ik laat het m'n vriend altijd doen.. Maar je kan tegenwoordig Netflix offline kijken!
Gehoopt dat jij het wel zou weten omdat jij vaak vliegt met je kinderen, kan ik me herinneren. Bedankt.
Ik weet ook niet hoe je het erop moet zetten. Gebruik zelf een app op de telefoon waar je filmpjes op kunt zetten vanaf youtube en deze kun je dan offline bekijken. Bedoel je dat? Video d/l heet t.
Ik bedoel gewoon via kindertube bijvoorbeeld, dat je dat in het vliegtuig kijken kunt, zonder internetontvangst.