Hebben jullie kinderen ook 1 zo'n speciaal filmpje waar ze dol op zijn? Mijn zoontje is al sinds hij een maand 8 was en we dit voor het eerst op YouTube opzochten helemaal gek op de olifantenmars uit Jungle book. Hij zit wild op mijn schoot op de maat heen weer te huppen als ik het weer eens voor hem op zet. En hij vraagt er geregeld zelf om. YouTube Op welk filmpje is jullie kind dol?
Haha, schattig! Mijn beeb is vooral dol op filmpjes van haarzelf.. Dan wordt ze ook echt boos als het filmpje is afgelopen en ik m'n telefoon wegleg.
Ow jazeker! Hopla.. Vanaf een maand of 3! En nu is ze helemaal weg van de musical van Woezel en Pip. Zingen en muziek vindt ze prachtig. We zijn laatst bij de nieuwe show geweest. Kind zat een uur doodstil en open mond hihi!
Mijn oudste is echt fan van Pocoyo Pocoyo in English - YouTube Hij had nooit een lievelingsknuffel, maar vorig jaar in Frankrijk in een speelgoedwinkel een Pocoyouknuffel gevonden en dat is nu echt zijn kindje... De jongste is nog te jong, ben benieuwd wat hij leuk gaat vinden...