Nou het bloedt een beetje dood hier, dus ik denk dat ik het antwoord dan maar geef, dan kan iemand anders iets makkelijkers doen Het was uit de prachtige film Ronja de Roversdochter.
Hoi Azeb, heel jammer dat niemand het gevonden heeft! Ik heb gezocht op google, maar mijn gokje was verkeerd Iemand mag er nu een nieuwe opzetten
Ok hier een nieuwe, is niet zo moeilijk denk ik! 1. Well, its like in chess: First you strategize your pieces around central points, and then you attack. Theyre strategizing their pieces around the earth for the right moment to launch an offensive, an in approximately 6:25:00:00 their ships will communicate with each other give the destruction signal and the countdown will be over. 2. What happens then? 1. Checkmate.
The Matrix --- It's easy! Let's see... You think. You wink. You do a double blink. You close your eyes... and jump! ---
Eigenlijk mag ik een nieuwe plaatsen, want ik had je quote goed geraden. Maar vooruit ik geef mijn beurt aan jou aangezien het me ontbreekt aan inspiratie .
Ik weet zeker dat ie goed is, dus ik plaats vast een nieuwe: "You're a racist! You don't like me 'cause I'm white!"
Die was inderdaad uist mermaid! De jouwe komt mij zoooo bekend voor... ik ga er een nachtje over slapen, hopelijk schiet het me dan te binnen
Scary movie is het niet in ieder geval. Ok dan, nog een quote van dezelfde acteur in dezelfde film: "Yippee-ka-yay mother fucker"