pff deze is moeilijk ik dacht eerst in de vorm van looney tunes ofzo en toen dacht ik shrek. het komt me wel heel bekend voor
T staat zelfs niet op wiki-pedia.. (bij de hanna-barbera lijst) marocco mol.. die doet ook mee.. misschien vind je het dan
ik zag net dat je dochter Novalie heet...IK vond dat ook altijd een hele mooie naam...toevallig ook van een film?
secret squirrel!! heel goed haha (echt geniaal dom die afleveringen maar das OT haha) neej niet van een film, kan niet lezen en sprak Nova-mea uit als Nova-lie en dat vonden we wel mooi klinken
nog nooit gezien die serie. Ja ik ken hem van een film: where the heart is. De hoofdrol speelster heet Novalie.. Owja een nieuwe: Kunt u me helpen mijn dekentje te vinden? Die gemene Huxley heeft hem van mij afgepakt. haha die heb ik net ter plekke gehoord bij een film die de kinderen nu kijken
oke, dat wist ik niet hmm.. dan moet je het toch eens gaan bekijken, echt grappig Ik ga zoeken/denken/kinderen voor de tv weg trekken/duwen...
Jah, heb de een NET er voor weg gekregen.. de volgende achter het behang geplakt.. ik MOET nu ff de zenders bij langs