volgens mij als ik bij hun in de buurt zou wonen werd ik 100% stalker haha8) 1 juli komt ie hier uit (eclipse)
in limburg maar hij komt wereldwijd op 30 juni uit maar vanwege het tijd verschil komt ie in nederland op 1 juli uit
Jaja New Moon was goed! Heb hem ondertussen al 3 keer gezien haha! Er is ook een topic over op het forum... Een kennis van me kent de auteur en die zou gezegd hebben dat Breaking Dawn in 2 delen wordt gefilm dus 5 films! Joehoe! Eclips wordt een knaller denk ik, mooiste boek uit de reeks...
O meiden dat beloofd nog wat voor mij Ik ben nu zo benieuwd dat ik misschien voor die tijd de boeken nog ga lezen
Sorry niet gezien... Ben nogal dement de laatste tijd "Mostly I'm tired of people being ugly to each other."
Oke ik wist niet eens dat je dat ook kon googlen Maar als je dat nu doet staat het antwoord er gelijk
Ik gok zonder op te zoeken dus hopelijk ga ik niet helemaal de mist in The Green Mile (die grote, lieve, zwarte gevangene als hij zegt dat hij het niet erg vindt om te sterven)
-Lieutenant *, what are you doing here? -I'm here to try out my sea legs. -But you ain't got no legs, Lieutenant *. - Yes... yes, I know that. You wrote me a letter, you idiot!
Da's zeker een makkie, da's Jerry Macguire Oke, volgende: "put that thing back were it came from or so help me"