Films met krokodillen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door EdN, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Mijn zoontje is dol op enge beesten. Vooral dinosaurussen, draken en krokodillen vindt hij geweldig. We hebben dus ook een boekenkast vol met boekjes in dit thema en onze Apple tv staat vol met films met dino's en draken (platvoet, Dinosaur, walking with dinosaurs (film EN docuserie), Dibo de Wensdraak, hoe tem ik een draak, Shrek, enzv). Maar krokodillen zijn wat dunner gezaaid op filmgebied! Ik kom niet veel verder dan Peter Pan en De prinses en de kikker, maar in beiden zit niet genoeg krokodil voor zijn smaak :D. En hij vraagt er steeds om. Wie heeft er tips voor leuke (animatie-) films met krokodillen?

2. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Krokodillen weet ik zo even niet, behalve dan alles met Peter Pan/Kapitein Haak.

Nog wel een leuke film met draak: Peter en de draak, een oude Disneyfilm. Deze is erg populair bij onze oudste zoon.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    Haha, hebben we ook inderdaad, erg leuk ook.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    De Reddertjes!

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Geen animatiefilm, maar "Freek in het wild" is hier favoriet, ook bij mn dochter van 3+!!

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    De Disney-versie van Robin Hood, daar zitten krokodillen in.

Een tekenfilmserie genaamd 'Jane and the dragon'.

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
  8. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.824
    3.611
    113
    De krokodillen in Robin Hood zijn te weinig 'krokodils' voor hem, die gedragen zich te veel als mensen, en mijn kleine reptielenpurist vindt toch vooral dat een krokodil gewoon eng moet zijn :). Jane en the dragon ken ik niet, ga ik opzoeken.

De Reddertjes, natuurlijk! Goede tip! Freek in t wild heb ik (schaam schaam) zelf eigenlijk nog nooit gezien, maar da's een aanrader, ook voor kleintjes? Dan ga ik eens even zoeken.

Edit: Jane and the dragon even op youtube bekeken, dat gaat hij geweldig vinden!

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien als je begrijpt wat ik bedoel? Zit een klein beetje mensodil in... maar ook zwelgje...

Deel Deze Pagina