Even van me afschrijven,en hopelijk heeft iemand nog wat tips. Mijn man werkt in 2 ploegen,vroege en late. Met zijn late dienst zijn er geen problemen,dan horen wij onze zoontje pas rond 7 uur. Maar als mijn man vroege heeft gaat zijn wekker al om 4:45 en word onze zoon ook meteen wakker. En dan ook echt wakker. Hij moet van mij altijd in zijn bedje blijven totdat zijn "nijntje" wekker gaat. Dat gaat de eerste uurtje goed,maar dan begint het gezeur. Mama,mama,mama de hele tijd blijft hij dit herhalen (en steeds) harder totdat ik reageer. Als ik dan tegen hem zeg dat hij niet eerder na beneden komt totdat zijn wekker gaat,gaat hij de hele tijd "nijntje wakker worden" roepen,ook dit steeds harder. Normaal gesproken ben ik van het negeren,maar wij hebben onwijs gehorige huizen. En zelfs 1 strontvervelende buurman die echt overal overlast in ziet. Ik weet het even niet meer wat ik het beste kan doen.
Oooh zo herkenbaar, mijn vriend werkt ook 2 ploegen en idd de middagdienst is geen probleem dan slaapt mn zoon van 4 gewoon tot half 7/7 door maar als hij ochtenddienst heeft staat hij zodra hij papa hoort bewegen met zn badjas en pantoffels aan erbij met een vrolijke lach op zn gezicht, voor hem is de dag dan begonnen. In het begin moest hij terug naar bed van ons maar dit werkt idd hier ook niet, nu gaat Hij samen met zn vader wat drinken en erna kruipt Hij bij mij in bed en slaat zo meestal nog een uurtje verder, als hij echt niet kan slapen gaat hij een boekje "lezen".