Vandaag mag me kleine meid voor het eerst naar de pst. Ik ben nog zenuwachtiger dan haar haha . Ben benieuwd hoe ze het vindt daarzo. Ze zal wel geen moeite hebben om afscheid te nemen. Heeft ze nooit. Ze is super makkelijk. Maar nu heb ik alleen geen idee wat ik mee moet nemen naar de psz. Ik dacht aan een flesje drinken en een stukje fruit. Misschien ook een luier en reservekleding in haar tasje?
Ik geef altijd 2, 3 luiers mee, broekje en shirt. Broek en shirt zullen ze waarschijnlijk nooit nodig hebben maar gewoon voor de zekerheid. En vaak hebben ze geen luier nodig maar ik ben meer op mijn gemak als ik er minimaal 2 heb meegegeven Ik geef altijd fruit mee gesneden in stukjes. Alleen een banaan snij ik niet in stukjes. Drinken is overal anders, bij ons krijgen ze daar water in een bekertje Heel veel succes
Hier een rugtas, voorzien van naam, met een paar luiers en doekjes. Ze krijgen daar een koekje en limonade maar dat is per psz verschillend.
hier krijgen ze ranja en een koekje op de psz. heb zelf eigenlijk nooit wat meegegeven. dl was zindelijk en hier hebben ze broekjes ed voor het geval iemand een ongelukje heeft
Huh, limonade in psz? Heb nooit nog van gehoord. Hier fruit en water enkel 1 rondje gezonde koekjes. Ik zou zelf echt niet naar psz gaan waar limonade wprd gegeven
Wij kregen een brief thuis waar in stond wat we mee moesten nemen. Iets te eten en drinken, setje schone kleding en 2 luiers. Kleding, tas en jas van naam voorzien. Hopelijk heeft ze veel plezier!
Dank jullie voor de informatie. Ik had haar fruit meegegeven en ik was de enige met fruit. De Leidster zei dat alle kindjes een koekje, cracker of ontbijtkoek eten s ochtends. Moest idd ook setje reservekleding meenemen en een luiertje. Ze vond het erg leuk, maar was erg moe. Ze slaapt nu al bijna 3 uur. Alleen het stilzitten in een kring is voor haar nog moeilijk. Zelfde als met eten. Met eten zitten ze daar op een gewoon stoeltje en hier thuis zit ze in de kinderstoel
O dat leert ze snel genoeg hoor, kijkt ze vanzelf af van de rest van de kindjes. Fijn dat ze het naar haar zin heeft gehad!
Fijn dat ze het leuk vond! Hier eten de kindjes eigenlijk van alles, fruit, boterhammen, koekje.. Dochter sliep hier ook zo lang toen ze pas ging haha al die indrukken.
Hier isnhet biologisch diksap, vind dat niet zo dramatisch. Overigens hier enkel fruit (geldt voor de hele school).
Wij hoeven alleen luiers mee te geven...maar ik heb er zelf ook altijd een verschoonsetje in zitten. Thuis krijgt mijn peuter zeker geen ranja maar die 2x in de week dat halve bekertje wat hij daar drinkt daar zal hij niet dood aan gaan denk ik.
Gezonde koekjes koekjes, dat is net zo slecht als limonade hoor.... Hier zowel op de psz als op de basisschool enkel en alleen fruit. Op de psz krijgen alle kinderen een bekertje melk en wat appelpartjes, van school. Op de basisschool moeten kinderen verplicht fruit meenemen, iets anders mogen ze niet opeten. Ben er erg blij mee.