Man doodgeschoten op vliegveld Parijs-Orly na poging wapen militair af te pakken | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl hopelijk geen terreur poging.. al staat daar nog niks over.
ja dat kan natuurlijk ook, al lees ik nog nergens dat hij verward was maar als dat zo is is het wel erg sneu dat mensen zo in de war kunnen raken dat ze zoiets doen
Oops ik zal wel echt een rund zijn maar vorige zomer in Versailles wou ik zo een wapen ook aanraken/vastpakken uit nieuwsgierigheid. Blij dat ik het niet gedaan heb als ze je meteen doodschieten. Vind het erg voor die man als hij verward is 😢
Eh waarom zou je een gelade wapen willen vastpakken die een agent of militair bij zich draagt ter verdediging van zichzelf en de mensen om hem heen? En dan zonder te vragen. Je bent hoe dan ook niet goed in de bovenkamer als je een wapen probeert af te pakken en ze schieten echt niet als er geen nadrukkelijke dreiging is. Een verward iemand is des te meer een gevaar als hij een wapen tepakken krijgt.
Ik ken je achtergrond een beetje dus zie hier de nieuwsgierige onschuld wel in ik ben zelf altijd geneigd om te drukken op knoppen waar staat: niet drukken maar ik doe het niet. We hebben allemaal weleens gekke gedachtes. En toch, nooit doen! Een wapen is zo gevaarlijk en de agent of militair ziet de onschuld er niet in.
Autisme he. Geen gevaren zien Oh en die knoppen met niet drukken,daar moet je me bij weghouden lol. Maar het is inderdaad gewoon nieuwsgierigheid en niet bedoeld om iets gemeens te doen of zo. Weet jij dat ook Huismuisje
Haha nee, als je dan zo graag even wil aaien vraag je het toch 😉 En ze zullen je echt niet neerstieten als je even de loop vastpakt. Dan krijg je eerder een scheldserenade en in het ergste geval wordt je opgepakt. Maar als er een worsteling ontstaat is dat een ander verhaal.
prent in je hoofd om het niét te doen. Dat helpt een autistisch brein vaak wel. Heb ervaring met mijn zoon
Man stond op de terreurlijst. Geen medelijden mee! Helaas heeft de man dat waarschijnlijk ook niet met zichzelf. Die denkt overladen te worden met maagden in het paradijs. De dwaas.
Net zo'n gek als die idioot bij Louvre. Met een mes en verfspuiten (met het doel schilderijen te bekladden) afstappen op militairen.. Deze ook met lege handen wapens 'afpakken'?? Ze kunnen zichzelf niet serieus hebben kunnen nemen...
Haha kwam niet eens in me op om het te vragen. Maar dat is wel zo handig ja. Worstelen of afpakken zou ik nooit durven. Ik weet dat dat echt niet mag Vlinder,dank je voor de tip,ik ga dat echt onthouden Iets anders: je moet toch wel verward zijn om zomaar iemand zijn wapen af te willen nemen en te gaan schieten? Hij snapt toch wel dat dat niet zomaar gaat?