Bekendmaking zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimberley92, 11 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wij weten sinds een weekje ongeveer dat we in verwachting zijn van ons 2e wonder, maar zijn totaal inspiratieloos om het bekend te maken haha.

opa's, oma's, ooms en tantes weet van ons traject dus daar willen we iets origineels voor.

Bij de eerste hadden we een fotolijstje van ikea met een gedichtje en gekleurde muisjes ingepakt.

Dus kom maar op met de ideeën!!

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  2. Wollig

Wollig Bekend lid

25 nov 2017
    878
    537
    93
    Vrouw
    Een shirt met "grote broer/zus"?

Bij de eerste vertelden wij het met een (kleine) verjaardag met een fototaart, met een echo erop. Bij de tweede en derde lieten we de oudste gewoon vertellen dat "ze" een baby kreeg/krijgt.
    Voor social media hadden we de eerste met een 2-ballon en de echo in het rond laten springen en daar een gifje van gemaakt.
    Binnenkort aankondiging van de derde en ik moet nog bedenken hoe.

Kimberley92 vindt dit leuk.
  3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Mijn schoonouders zijn Amerikaans en die hadden nooit verwacht ooit opa en oma te worden (dit wordt hun eerste en waarschijnlijk ook enige kleinkind). Ik kwam dit idee tegen op internet en dit is echt precies de humor van mijn vriend..
    Dus wij willen zoiets laten maken. Zien ze nooit aankomen :roflmao:

En mijn moeder geeft, net als ikzelf trouwens, zwangerschapsmassages. Zit eraan te denken om zo'n massage bij haar in te plannen via het afsprakensysteem, terwijl ik daar op de bank zit.. Ze krijgt daar een melding van op haar telefoon. En dan haar gezicht afwachten :D
    Moet wel zeggen dat zij een zesde zintuig heeft voor zulke dingen, dus ik ben er vrijwel zeker van dat ze het stiekem al weet maar niks zegt. Weet zeker dat ze gaat reageren met "ik wist het" :p

Bijgevoegde bestanden:

Michje, toch3, Wollig en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina