finaceel

Discussion in 'Zwangerschap' started by citta, Mar 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

Mar 3, 2010
    1,950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wacht eens even je houd gewoon 300 euro over en dan is alles al betaald? boodschappen etc etc. dus het gaat om de kleertjes en kadootjes? ik denk dat menigeen dan jaloers op je is:D

2. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Denk dat je dan als ik het goed begrijp een te groot budget hebt voor kleertjes en cadeautjes....

Misschien gewoon wat minder kleertjes kopen?

Verder moet het wel lukken lijkt mij, jullie hebben beide een vast inkomen en houden na alle vaste lasten 300 euro over....Moet te doen zijn. Veel mensen hebben niks over aan het einde van de rit.

3. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    300 euro vrij te besteden lijkt me aardig toch!
    Wij hebben als doel om niet meer dan dat te besteden aan kleding, dagjes weg ect. en de rest te sparen. Dat dat niet altijd lukt ligt meer aan ons dan dat het niet zou kunnen ;)

4. Madelief32

Madelief32 Actief lid

Jun 16, 2009
    196
    0
    0
    Hi citta,

Daar mag je toch best open en eerlijk over zijn! Hoe meer je verdient, hoe meer je uitgeeft. We hebben het niet krap, maar ik kan het gerust presteren om op het einde van de maand de bodem in zicht te hebben.

Tips:
    - Doe voor 1 hele week boodschappen tegelijk, zoek naar de aanbiedingen en maak een weekmenu (Aldi/Lidl is prima!);
    - Schaf de reclamefolders af;
    - Kook voor meerdere dagen tegelijk
    - Kijk eens kritisch of je op hele andere dingen kunt bezuinigen (abonnementen, telefoon, energie);
    - Kijk inderdaad nog eens heel goed op toeslagen.nl;
    - Budgetteer met de kinderbijslag;
    - MARKTPLAATS!

Ik kijk vaak programma's zoals 'dubbeltje op zijn kant' enzo, daar kun je veel van leren vind ik.

suc6, het genot van een 2e mag hierdoor niet in de weg staan. Als je nog meer tips / hulp wenst, stuur gerust een berichtje, ik help je graag.

Share This Page