Welke dame kan ik blij maken met wat kleding van ons jongste meisje? Album! Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Het eerste overslagvest is van Noppies. maat 68 Tweede foto singlet van LIEF. 62 Derde foto Jurkje van Lief maat 68. Vierde foto wit broekje van LIEF maat 62 Vijfde foto Setje van LIEF met opdruk eigenwijs maat 68. Zesde foto een blousje van de HEMA maat 74 Foto zeven Prenatal blousje voor een meisje, maat 68. (zit aan elkaar vast) Foto 8 Jurkje van de HEMA maat 68 Foto 9 Jurkje van Friendz maat 68 Foto 10 Jurk van Dirkje, dit is een warme jurk! Foto 11 Shirtje maat 68 Foto 12 Hemdje maat 68-74 Wie kan ik hier blij mee maken? Voor vragen PB me gerust!
Heej, ik ben zo slecht in die dingen ,en ik bedoel het is gedragen!!!! Dus ik ben niet heel erg moeilijk.
Heb ook nog sokjes van lief, hetzelfde als dat jurkje Onze dochter had echt van die spekvoetjes, dus echt voor kindjes met geen Stevige voetjes!
Dames, het lief jurkje incl.sokjes = verkocht! De blouse van Prenatal (2 delen aan elkaar = verkocht!) Het LIEF eigenwijs setje = verkocht. Zo...
Heb nog een bodywarmer maat 74 erbij gedaan! word hier niet gedragen.. heb hem gekregen. van de HEMA is het. http://www.mijnalbum.nl/Foto-AF8GGNIA.jpg