finalist komt om bij WK sauna

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tulip, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

LOL, ik ben blij dat ik niet de enige ben, die dit bezopen vond.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tussen de 70 en 100 graden. En dan maakt de 70 graden sauna weinig indruk hoor, daar wordt je niet echt warm van.
    85 a 90 graden vind ik persoonlijk het lekkerst, 95 gaat ook nog, 100 houd ik niet zo lang vol :p .

Maar omdat het droge warmte is, wordt je dus in principe niet gekookt . In de stoomcabine echter, waar de luchtvochtigheid enorm hoog is, zijn de temperaturen véél lager. Half zo hoog zeg maar. Omdat je dan dus wel heet water hebt wat je voelt, in tegenstelling tot bij de sauna.

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjonge, wat een malle pietjes zeg..
    Dan spoor je echt niet helemaal als je daar aan mee doet.. En je voelt toch op een gegeven moment wel dat je het niet trekt? Nou weet je wat, nog even doorzetten! Hup, dood. Stoer hoor.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bedenk me net.. Straks is het een hele arme man die in geldnood zit en voor zijn gezin moet zorgen en dus geen werk heeft en dit uit een soort wanhoop heeft gedaan ofzo.. Sjielug:(

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een belachelijke wedstrijd...

Vond het filmpje trouwens wel een beetje schrokkend om te zien. Maar die man die helemaal begon te schrokken met zijn lichaam en naar buiten werd gedragen, die is dus niet overleden? Maar die andere man? Die man die je zeg maar aan het begin ziet binnenkomen en de handen schud aan mensen.

Deel Deze Pagina