Mijn dochter mag volgende week haar eerste verjaardag feestje geven ze wordt dan 5 jaar. Maar ja het is haar eerste feestje dus ook die voor mij, en nu weet ik niet zo goed hoe ik zo iets in moet delen en ik weet niet zo veel spelletjes te doen voor deze leeftijd. We blijven gewoon thuis en het duurt van 12 tot half 4. Ze heeft 5 kindje uitgenodigd 4 meisjes en 1 jongentje en haar zusje. Ik hoop dat iemand me er mee kan helpen. Heb er al bijna slapeloze nachten van. groetejs
Toen mijn oudste vier werd mocht ze ook een feestje geven. Ze had drie meisjes uitgenodigd en er kwamen nog twee zusjes mee. Ik had voor alle kindjes een cakeje (gewoon bakken of kopen en in plakjes snijden). Ze mochten er zelf slagroom op doen en versieren met roze muisjes, hagelslag, aardbei en een versierinkje die ze zelf had uitgezocht (prinsessen 'dingetjes' van de AH). Hier waren ze al een half uur mee zoet. Daarna liedje zingen, dochter op de stoel met feestmuts op, en cadeautjes uitpakken; weer een half uurtje om! En toen gingen ze zelf met de cadeautjes spelen: appeltje-eitje. Ik hoefde niets te organiseren. Af en toe met een spekje of limonade rond en de dag was zo maar om. Veel plezier!