Opnieuw zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Nonma, May 22, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    12 mei was mijn nod, 10 mei heb ik voor 't eerst positief getest, al was het echt een Tuur test... De testjes liepen slecht op en ik had er geen vertrouwen in.. Vorige week zondagavond begon ik te bloeden, vrij heftig, maar allemaal oud bloed, maar ik was er van overtuigd dat het een vroege miskraam was... maandag avond was het alweer bijna over en sindsdien niks meer. De testen zijn sindsdien knal positief, terwijl zondag overdag echt nog een Tuur test was...

Ik vind het nog steeds vreemd en durf nog niet helemaal blij te zijn, gezien mijn sectio eug vorig jaar, maar ik moet er ook een beetje op gaan vertrouwen dat het goed zit... Ik voel me inmiddels echt heel zwanger, super misselijk enzo, dus het hcg doet zijn werk... Ik heb nog 3 testjes, die maak ik de komende week nog op om te kijken of ze oplopen of iig gelijk blijven, en dan laat ik het rusten... 13 juni heb ik een echo gepland staan, die moet maar uitwijzen of het goed zit, en tot dan moet ik maar gewoon geloven dat het zo is... Maar dat is best lastig nog...

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Gefeliciteerd.
    Heel veel sterkte met het wachten op de echo
    Hopelijk krijgen jullie n mooie echo.

3. Glaewil

Glaewil Bekend lid

Jul 26, 2015
    601
    96
    28
    Gefeliciteerd, hoop dat alles fijn in orde is op de echo! :)

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Gefeliciteerd!;)

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Nonma, proficiat, tis je gegund! Zal ff slopend zijn tot aan eerste echo. Maar blijf hoop houden!

6. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

May 13, 2016
    577
    0
    16
    Female
    Gefeliciteerd!

7. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    1,162
    0
    36
    Gefeliciteerd! Goed teken dat het zo donker is, na mijn bloeding met de miskraam was de streep vrijwel direct weg. Zit dus vast goed ;)

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Thx ladies!

Vanmorgen weer een testje gedaan. En deze was weer mooi opgelopen. Dus ben nu wel echt blij aan het worden... Bovenste test is van eergisteren en onderste van vandaag...

Gisteren ook heel de middag misselijk op bed gelegen 😰

Attached Files:

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Yes!

10. Milou1990

Milou1990 Actief lid