maar die flesjes zijn ook alweer 1,30 per stuk. plus nog bezorgkosten. dus dat word het niet. dus zal jou of kirby's hulp wel aannemen voor het kaartje. maandag heb ik tijd dus dan zou ik graag jullie hulp hebben. misschien via msn ofzo?
mmm maandag ga ik 'interimhoppen' Maar 'savonds heb ik wel tijd. Je mag ook altijd een mailtje sturen met wat voor iets je graag zou willen!
Lovelyengeltje, ken je geen bedrijf dat een drukmachine heeft, waar je voor weinig geld kan laten drukken? Mijn vriend heeft er 1 op zijn werk bij administratie. Hij bewerkt zelf een kaartje met photoshop, zet het op zijn usb stick, koopt zelf papier en laat het daar drukken. Kost maar 25 cent per kaartje..
@cherrylein het probleem is ik heb geen photoshop. en ben niet zo super handig met de computer. en als mijn printer of de printer beneden het nou deed had ik ze zelf geprint. kan het ook met een gewoon kopieer apparaat?
Je kunt bijv. ook kaartjes op fotopapier laten afdrukken bij het kruidvat ofzo, is ook niet zo duur.Je hebt ook veel sites om online foto's/kaartjes af te drukken, hoef je alleen maar het bestandje naar hun te sturen en dan printen ze het voor je af. En anders gewoon met het bestand naar een drukker in je buurt gaan, is volgens mij ook niet zo duur om dan alleen maar af te laten printen.
Graag gedaan meis. On-topic; morgen heb ik een sollicitatiegesprek bij een huis dat met dienstencheques werkt. Duimen voor me he meiden? Morgenavond gaan we bij het OCMW (soort instelling die je helpt met schulden ed) horen wat ze voor ons kunnen doen!
Dankjewel, om 2 uur vanmiddag komt ze langs. 't Staat bekend als een heel vrouwvriendelijk bedrijf, ze zouden veel rekening houden met je gezinsleven enz... Ben wel beniewd!
wij hebben volgende week dinsdag een gesprek met maatschappelijk werk voor hulp bij schulden. dus hopelijk komen we er zo uit.
Whoehoe ik ben aangenomen ! ! ! ! Moet alleen nog volgende week effe een gesprekje met de grote baas. Het lijkt me echt heel fijn, het verdient niet eens erg slecht en er zitten extra-legale voordelen aan verbonden.En ze houden echt rekening met je gezinsleven enz... Ben zo blij!
gefeliciteerd lucia. hopelijk heb ik na de bevalling ook snel weer werk. aan de ene kant wil ik gewoon lekker bij mn dochter zijn, maar aan de andere kant weet ik gewoon dat dat niet kan. ivm geld.