Kandidaat eist miljoenen van Miljoenenjacht | RTL | Volg het nieuws terwijl het gebeurt Te gek voor woorden toch ? Oke jammer dat de notaris hem niet door liet spelen Maar als ze hem wel door hadden laten spelen had ook hij nooit door gespeeld tot de laatste koffer dat hebben zowel hij als zijn vrouw nog gezegd in die aflevering Wees blij met 125.000, ik wou dat ik het had !
ik vind het ook wat triest allemaal hoor pfff... of het nou een foutje was of niet, je hebt zelf op die knop gedrukt. Dat je dat door de spanning verkeerd hebt gedaan: Tja, in zulke situaties neem je weleens verkeerde beslissing die je het liefst de volgende seconde ongedaan wil maken. Maar dat hoort bij het spel!
Pff, doet me denken aan die vrouw die willens en wetens niet meespeelde aan de postcodeloterij en toen de prijs daar viel de postcodeloterij ging aanklagen... Beetje triest.
Ja maar... Ik denk dat de notaris ook een verborgen agenda had...hij wist wat er in de koffer zat. De regels zijn namelijk na de uitzending op de site aangepast....
Ik vond die man eerst sympathiek toen hij zei tis mn eigen schuld dus ik doe er niks mee. En hoorde net op het nieuws dat de regels niet zijn aangepast maar verduidelijkt. Ik vind het best triest eigenlijk wees blij mrt wat je hebt je kwam tenslotte met niks! Maarja zodra mensen denken dat er geld te plukken valt worden de meeste gierig en zien ze alleen maar euro tekens!
Pffff...wat een achtelijke actie zeg...! Hij is toch echt ZELF degene die op die knop drukte. En nu wil ie het afschuiven dat de regelementen veranderd waren?? Het mag lije dat ie die 125.000 euro ook nog eens kwijt is aan proceskosten! Wat een ondankbare hond, bah!
kan je iemand ook aanklagen voor domheid want dan zou de show hem terug kunnen aanklagen, jemig hij is zelf zo dom om te drukken, niemand die hem dwong hiertoe hoor..
Maar denkt hij echt serieus deze zaak te kunnen winnen? Hij drukte toch zelf op die knop? Deal is deal. Ik vraag me af of hij er ook zo'n drama van had gemaakt als er in zijn koffer 500,- had gezeten. "Jammer", maar helaas. Ik kan me iets vervelenders bedenken dan 125.000 krijgen op 1 avondje.
Ik las het op Facebook. Wat een sukkel zeg! Gewoon zijn verlies nemen. Zo iemand gun je ook geen 125.000 meer.
Ik las het inderdaad ook net op Facebook. Sullie! Ik snap echt niet dat iemand zoiets "durft". Ik zou echt superblij zijn met die 125.000 en e verder helemaal niet meer bij na denken. En die vijf miljoen had hij anders ook echt niet gewonnen, want hij gaf zelf in de uitzending al aan dat hij niet zo lang door had durven spelen. Maar, ik ben wel bang dat hij toch sterk staat. Blijkbaar moeten alle kandidaten van tevoren een contract tekenen met de regels en staat daar nergens iets in over die rode knop.
kan die mooi zijn 125.000 euro aan advocaten spenderen haha wat een looser ik vond hem eerst wel leuk maar nu echt waar brrrr
Als hij dit wint is natuurlijk het einde zoek. Dan kunnen alle kandidaten die meer in hun koffer hadden zitten dan ze hebben gewonnen wel roepen dat ze per ongeluk hebben gedrukt. Dan is dit het einde van Miljoenen Jacht.
Peter Plasman staat hem bij als advocaat. Hij hoeft pas te betalen als hij heeft gewonnen. Hopelijk voor hem sluit hij nu wel een mooie deal Nee maar serieus, die man moest vanmorgen toch ook naar zijn werk en zijn boodschappen doen vanavond. Die wordt toch kei hard uitgelachen overal? Of juist niet In zijn gezicht zeggen dat hij groot gelijk heeft maar achter zijn rug om erover kletsen.
maar dan kunne ze de regels toch aanpassen. Dat ze vanaf nu wel iets over die rode knop in het contract zetten. Ik zou het ook echt niet eerlijk vinden hoor, maar ik denk toch dat hij wel sterk staat. En inderdaad, ik zou me echt kapot schamen als ik nu weer over straat zou moeten .