Kan alleen vinden op hun site dat die ontvanger 99,- is en meer kwa prijzen kan ik niet vinden.. Weet iemand als je dus de normale digitale tv neemt van Ziggo hoeveel je dan per maand kwijt bent eraan? Ik heb nu gewone tv en betaal 14,95 per maand. Die extra pakketten dat snap ik, die betaal je nog erbij als je die wilt nemen. Maar wij zitten erover te denken dus digitale tv te nemen, maar willen wel weten hoeveel we dan elke x per maand kwijt zijn.
Dat ligt eraan welk pakket je erbij wilt nemen. Volgens mij kost 1 keuze pakket 3,95 https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/extra-zenderpakketten/keuzepakketten/
16,25 per maand. Die andere zijn keuzepakketen, dus niet het basispakket. Je moet het basispakket nemen, en daar bovenop kan je nog een keuzepakket nemen.
Volgens mij is het zo dat als je geen extra pakketten neemt er geen kosten aan verbonden zijn behalve de smartcard en het apparaat. Je kunt natuurlijk idd de extra pakketten enzo nemen en dan ben je duurder uit.
Volgens mij net zo duur als analoog (basispakket dan) Dit omdat analoog komend jaar helemaal gaat verdwijnen
wij waren idd net zoveel kwijt als analooge tv en internet samen. Nu hebben we dus ook telefoon erbij! Dat scheelt me mooi in de mob kosten omdat je van ziggo naar ziggo gratis kan bellen!
Inderdaad zelfde prijs als analoog, behalve het kastje moest jezelf betalen. Wij betaalde daar toen 35 euro voor (het simpelste van het simpelste).
Ok thnx! Vind 99 euro nog best prijzig dan voor zo'n kastje. Moet je perse die van Ziggo nemen, of kun je ook bijv naar BCC en daar zo'n kastje los kopen?