Jawel, opgeven als gestolen bij Telfort. Dan blokkeren ze hem ook als je geen aangifte hebt gedaan. Betaald ze volgende maand niet dan laat ik dat ook doen.
Nou, goede instelling zeg... waarom ben je uberhaupt met hem getrouwd? Hoe zou jij het vinden als hij zoiets voor jou verborgen zou houden..? Een goed huwelijk hoort gebasseerd te zijn op vetrouwen . Begrijp me niet verkeerd , ik heb het er ook wel eens moeilijk me om iets aan mijn man te vertellen , maar ik vind dat hij er recht op heeft om te weten wat er in ons huis gebeurd. En zulke beslissingen hoor je samen te nemen , vind ik ...
Zoals ik al eerder heb gezegd, ik vind niet dat je elkaar alles hoeft te vertellen. Mijn man verteld mij vast ook niet alles en dat hoeft hij ook niet. Dat heeft helemaal niks met vertrouwen te maken want wij vertrouwen elkaar wel. Het ligt er gewoon aan over wat het gaat. En nogmaals, het gaat hier over een vriendin, niet over mijn huwelijk. Die is goed en ik wil ook niet dat andere oordelen of mijn huwelijk goed is of niet.
Als je niet wilt dat mensen hun mening geven, had je er niet bij moeten zetten dat je dit niet aan je man kan vertellen, en dat jij vindt dat je niet alles aan elkaar hoeft te vertellen.
ik begrijp het heel goed, ik zou ook zo zijn om iemand te helpen, en van te voren denk je er niet aan dat dit gaat gebeuren. ik ben het met je eens dat je man niet alles hoeft te weten. je bent gelukkig met elkaar. maar je wilt die ruzie gewoon niet. je heb dit gedaan voor je vriendin, helaas is dit helemaal verkeerd gegaan maar dat wist je ook niet van te voren. en als je weet dat je man zo boos word zou ik het ook niet vertellen, maakt hij zijn eigen ook alleen maar druk. en de ruzie is jullie huwelijk niet waard. iedereen heeft weleens geheimpjes voor elkaar. ik hoop voor je dat ze snel betaald. meestal leer je van zulke dingen, hoe erg jammer dat dat ook is! heel veel succes ermee!
Dat heb ik inmiddels ook een aantal keren vermeld in mijn berichtjes. Ik vraag een mening over hoe ik aan mijn geld moet komen. Als ik een mening over mijn huwelijk wil dan open ik een nieuw topic
Even een on-toppic reactie. Ik heb bijna hetzelfde aan de hand. Alleen Roy weet het wel allemaal. Zijn tante staat onder bewintvoering (dit jaar het laatste jaar) en wij hebben destijds ook een tel abonnement voor haar afgesloten. Nu is dat heel lang goed gegaan, ze zat ook niet over haar belminuten en ze betaalde netjes elke maand haar rekening terug. Alleen het laatste jaar gooit ze er met de pet na. Ik zie geen geld meer komen, terwijl ik haar wel elke maand haar rekening geef. Nu kan ik best begrijpen dat de een tijdje minder heeft omdat ze misschien wat extra uitgaven heeft of zo maar zeg dat dan even, dat het niet lukt vind ik. Ik hoor dus helemaal niks van haar en zie ook geen geld terugkomen. Het is niet dat ik om dat geld sta te springen, en ik ga ook niet bedelen voor mijn centen. Ik wacht het nog even af, en als het zo blijft dan vraag ik de tel en sim kaart terug. (het is hard, maar dan moet ze maar eerlijk zeggen wat er aan de hand is vind ik) Groetjes Vera PS is het geen optie voor jou om de tel met simkaart terug te vragen. Dan lopen de rekeningen niet meer zo hoog op, je zult dan alleen de abo kosten tot het einde van het contract moeten betalen.
wat heeft ze eraan als ze het haar man verteld? alleen nog meer problemen erbij denk ik! ik vind dat ze het gewoon zelf moet oplossen of samen met die vriendin. ik leen mijn broertje ook wel eens geld ookal mag dat niet van mij vriend, (nee die voelt niet voor hem wat ik voor hem voel) en nu zeg ik hem niet eens meer dat ik hem geld leen af en toe! want wat heb ik eraan? Maar je zegt eerst dat je van n kale kip niet kan plukken, maar ze sport wel elke dag en koopt dus dingen? Dan zou ik met je vriendin nog eens langsgaan en desnoods gaat ze tijdelijk van de sport af en betaald jullie zo beetje bij beetje terug? Lijkt mij toch ook niet dat ze jullie als vriendinnen kwijt wil? Sterkte in iedergeval..
Stel , dat hij een keer toevallig de afschrijften nakijkt, dan komt hij er alsnog achter. Ik kan me voorstellen dat hij dan nog kwader wordt , omdat ze het hem niet vantevoren gezegd heeft? Tja, ik vind het niet slim van iemand om zoiets voor de partner verborgen te houden. Ze heeft die vriendin geen " geld " geleend maar een abonnement op haar eigen naam geopend .....en manlief betaald nu in principe zonder dat hij het weet aan het abonnement van de vriendin van zijn vrouw mee ....
ls hij de afschriften na kijkt dan weet hij het ja. maar je kan die ruzie tegengaan. en zoiets zal ze geen 2e keer meer doen, het is moeilijk om iets te zeggen wat je al stiekem gedaan heb! je leert van zulke dingen, en echt goed is het misschien niet. maar ze doet het voor haar vriendin, en die vriendin die verpest het nu helemaal! das wel een beetje jammer!
Hij kijkt geen afschriften na omdat ik die niet krijg (gaat via telebankieren). Daarbij regel ik de financien helemaal, hij bemoeit zich niet met die dingen.
waarom zou je een maand wachten met hem als gestolen op te geven bij Telfort? Ze heeft al 300 euro schuld. Ik had nu meteen gebeld. Huppa afgelopen met het geleen en de rest zoekt ze zelf maar uit.
HUH eerst had je gezegt dat die zo met de fiancienen bemoei, en nu opeens niet:S Of heb ik gewoon weer is verkeerd geelzen hahaha kan ook hoor xxx
Nee, hij is erg op de centen maar bemoeid zich niet met de afschriften. Wel wil hij weten wat ik heb uitgegeven als ik naar de stad ofzo ben geweest.
Geeftnie. Tis ook een ingewikkeld verhaal en soms ook een ingewikkelde man . Ach ja, zo heeft ieder wel zijn gebrek
Je verhaal klopt niet helemaal TS, of ik kan niet lezen, dat kan natuurlijk ook. Je zegt dat ze de laatste rekening nog niet heeft gezien, maar dat het wel op haar adres staat. Hoe kan jij de rekening dan wel gezien hebben? De tel staat op jouw naam. En jouw bankrekening. En sorry maar je bent een aap als je haar 'kansen' blijft geven. Zal ik je mijn adres ook geven, dan mag je mijn gas water en licht ook gaan betalen. Ik heb eens gehad, dat een of andere mongool van Tmobile iemands abbo per ongeluk op mijn naam had gezet. Op gegeven moment kreeg ik een rekening. Die ik dus niet betaald heb. Ik heb het nummer gebeld en dat meisje aan de lijn gekregen en ze zei: ja betaal maar en dan betaal ik jou terug. Ja dus niet he. Ben in de telefoon gekropen en Tmobile wilde in eerste instantie niks doen. Heb toen een advocaat ingeschakeld en binnen 1 dag was alles opgelost. En al hadden ze 20 deurwaarders gestuurd, ik zou het nooit betaald hebben.
Dus maak je " misbruik " van zijn goedgelovigheid en vetrouwen door dit voor hem te verzwijgen. 8) " Al is de leugen nog zoo snel, de waarheid achterhaalt haar wel "