Hoi! Wij willen morgen met de kids (3 en 1 jaar) naar speelstad oranje. Ik lees op Zoover tegenstrijdige berichten...... Wie is geweest en kan mij vertellen of het geschikt is voor jonge kinderen? Bedankt!
I heel leuk voor die leeftijd! In het peuter kleuter gedeelte staat ook een topic over speelstad oranje ( en plopsa indoor coevorden. )
Wij zijn er regelmatig geweest maar ik zou zelf niet zo snel met zulke kleintjes gaan. Voor 3 jaar is het wel heel leuk. Maar ik vind het persoonlijk meer geschikt voor grotere kinderen.
ik vind er niets aan! ben er paar jaar geleden geweest maar toen was het erg verouderd ook rijden sommige atracties op tijden, heel irritant!
Ben destijds met mijn dochter van 20 mnd en neefje van 3 jaar geweest en beide hebben beide prima vermaakt daar. Sommige attracties rijden inderdaad op bepaalde tijden en dat wachten kan wel lastig zijn voor kinderen, gelukkig is er ook genoeg waar ze zo op/mee kunnen spelen.
't Is érg leuk, maar voor wat oudere kinderen vind ik.. Voor de leeftijd van 3 en 1 jaar hebben ze er niet zoveel aan!
wij zijn er geweest met onze zoon, hij was toen 1,5 jaar. dat wil prima, oke hij kan niet overal in maar samen met ons wel in een aantal dingen geweest. wij vonden het heel geschikt en gaan er zeker nog eens heen
wij zijn met onze 3jarige geweest, opzich heel leuk, MAAR als ze wat ouder zijn een jaar of 5 kunnen ze meer, vooral meer zelfstandig
Is leuk hoor! Wij zijn er van de zomer met mijn familie geweest, met kids van 11, 9, 6, 3, 2 en 1 en dat was een groot succes! Niks gemerkt van attracties die op tijden gaan...
eens het is echt hardstikke leuk, je hebt van alles daar, van een trampoline tot kinderachtbaan of een bootje varen. maar vind ze nog wel iets te jong hier voor, ze zullen zich vast vermaken maar 3 is net de grens denk ik van wel/niet. voor 1 jaar is zeker weinig te beleven
En ook ik sluit me bij deze reactie aan. Vanaf 3 jaar leuk. Daaronder niet. Veel (kermisachtige) attracties ook best gevaarlijk voor kleintjes. Kids zitten niet echt goed vast. Enorm verschil met Plopsaland waar ze de veiligheidsregels veel meer in acht nemen.
Super super super leuk! Wij zijn fan en proberen ieder jaar te gaan! (Wonen er anderhalf uur rijden vandaan) Voor je kleintje is er nog niet zoveel, maar je oudste zal het vast helemaal leuk vinden. Onze dochter heeft het zo vaak over spelen bij de leeuw (mascotte)
daar ben ik het niet mee eens, onze zoon vond het heel leuk en kon in een aantal dingen samen met ons. oke hij kon er niet zelfstandig spelen, maar daarvoor kom ik daar ook niet. wij zien het als een familie uitje waar we samen met hem in dingen gaan.
Toen wij er binnen kwamen viel het ons in eerste instantie tegen. We waren buiten het seizoen om en er was op het eerste oog bijna niets te beleven. Toch besloten er iets van te maken en toen was t uiteindelijk wel echt supergezellig geworden. Onze zoon (toen 3,5) mocht zelfs met ons in de 'achtbaan' en dit was een absoluut hoogtepunt