Wie heeft dat wel eens? Dat je 's-morgens in bed ligt en nog wat probeerd te slapen en dat je dan begint te dromen terwijl je zelf eigenlijk nog niet slaapt ( omgevingsgeluiden gewoon hoort ) Of dat je 's-avonds op de bank ligt en "in slaap valt" zo een half uur ligt net of je slaapt maar de tv wel gewoon al die tijd op de achtergrond hoort
Ik heb het vaak in de avond, maar dat komt vooral omdat ik niet voor 1 uur snachts in slaap kan komen in bed, dus dan val ik zo rond half 1/kwart voor 1 "in slaap" en dan schrik ik na 10 minuten weer wakker zonder het tv programma gemist te hebben
Ik had het wel eens als ik nachtdienst had gedraaid onderweg in de auto had dan hele stukken gemist en was dan ineens al bijna thuis Je bent dan gewoon ontzettend moe ... je psyche slaapt al maar je lichaam nog niet helemaal of zoiets... Ik heb het ook weleens als ik heel stressy ben. Ik ga dan in een soort overlevingsmodus en ben er dan wel lichamelijk bij, maar psychisch zonder ik me dan af en krijg ik hele gesprekken niet mee... maar da's misschien weer een ander probleem
sinds ik zwanger ben continu maar ik ruik dus dingen. brandlucht snoep gebakken eten je kunt het zo gek niet bedenken en iedere nacht weer trap ik met vent het bed uit omdat ik ben ben voor brand oid.
Vanavond lag ik bijv op de bank....ben een hele tijd "vertrokken" geweest...zeker 3 kwartier mn man zei tegen me "schatje wordt je wakker, lust je een chocoladebol" Dus ik zei...ik slaap niet ( want ik hoorde de tv gewoon de hele tijd...maar "sliep" wel ) Tijdje later vroeg mn man hetzelfde...dus ik weer " ik slaap niet" Maar denk je dat ik mn ogen open kon krijgen???? Nee dus
Rn vanmorgen toen ik na het plassen nog even wilde slapen had ik hetzelfde was een soort van aan het dromen...maar hoorde wel de auto's gewoon door de straat rijden
Ja, beide dingen. Ook als ik 's ochtend nog een beetje dommel, tussen de snoozes van mijn wekker. Soms lopen échte dromen dan over in de werkelijkheid. Dan hoor ik dingen om me heen, of buiten, maar ik zie nog droombeelden.
Ik heb t elke avond en elke ochtend. Ik dacht ook altijd dat dit dromen was, maar toen ik t vertelde waren er niet heel veel mensen die ook zo droomden op die manier.. Ik vind t wel fijn op een of andere manier
Ik droomde laatst dat de deurbel ging, ik de deur open deed en op hetzelfde moment werdt er "in het echt" keihard vuurwerk afgestoken. Leek dus net alsof er een ontploffing onstond toen ik in mijn droom de deur open deed. Zat zowat recht op in bed van schrik, haha!