financieel probleem

Discussion in 'De lounge' started by 2009lisanne, Aug 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anice

Anice Niet meer actief

Ja, ik vind dit idd wat naief. Zo kan iedereen wel roepen dat ze geldproblemen hebben zonder een kleine toelichting te geven over hoe en wat en dan maar vangen. Vind het zowieso altijd een beetje vreemd om dit soort topics te openen. Je kunt zelf toch ook met een beetje verstand iets verzinnen??

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    maar bij zo'n training dat werk gerelateerd is....
    daar krijg je echt wel reiskosten vergoeding hoor!!!

TS je bedankt iedereen wel de hele tijd voor het meedenken... maar volgens mij heb je zelf nog niet eens nagevraagd bij je toekomstige baas of je die kosten voor openbaar vervoer ook vergoed krijgt......

plus daarbij zou ik het zelf persoonlijk echt belachelijk vinden als je ook nog eens je rekening nummer gaat pb-en naar meiden die je geld willen geven...
    niet omdat ik je dat geld niet gun , maar meer omdat ik het idee krijg dat je zelf weinig doet om een andere oplossing te vinden!

3. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Wat bedoel je er dan wel mee?

Als ik jou was geweest dan had ik een week lang op water en brood geleefd samen met mn vriend zodat ik van het boodschappengeld mn treinkaart kon kopen ipv dit topic te openen.

4. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

Feb 19, 2010
    1,437
    1,465
    113
    Female
    twente
    de reiskosten worden wel vergoed maar niet direct hoor.
    maar ik begrijp het al.
    hier mag een slotje op.

5. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Helemaal mee eens !!

6. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    jeetje wat meedenken weer allemaal zeg.... iemand de grond in boren kunnen sommigen goed. wat ontzettend triest weer. altijd als er iets geopend word krijg je ladingen negativiteit over je heen.

jammer is dat weer....

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    oo ok,
    maar kun je het niet gewoon uitleggen dan en dat je dan vraagt om een voorschot??
    maar ja dat doe je miss ook niet zo gauw...

8. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Ik vraag me af of die mensen die nu klakkeloos (zonder enige tekst en uitleg van ts) 7,40 gaan storten ook zo makkelijk de mensen in Afrika helpen op giro 555 of een daklozenkrant voor een euro kopen. Sorry maar ik word een beetje opstandig van dit soort dingen... Neem me het niet kwalijk.

9. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    mora er word anders genoeg meegedacht hoor!!!
    maar niks kan haar helpen...

10. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    en die kleine van hun dan? ook maar watertje en een broodje? lekker verantwoord ofniet. boodschappen is noodzakelijk. dat staat op nr 1 toch?

11. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    we denken mee, we doen voorstellen, maar niets kan en is een mogelijkheid, geen wonder dat er dan andere reacties gaan komen toch?

12. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    kan je man geen voorschot vragen op zn loon????????????????

13. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    dan is het hele probleem opgelost!

14. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    idd stort ik geld naar 555 en geef ik altijd een paar euro aan de personen die dakloze krantjes verkopen. voor 'zwervers' hier in de stad haal ik altijd een pakje shaq of een menuutje bij de mac.
    ik weet t veel mensen vinden t raar, maar ik vind t een goede eigenschap van mezelf. dus als ik dan iemand ook een keer kan helpen met die 7,40 dan vind ik dat geen probleem.

15. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Als je het hele topic hebt gelezen dan had je gezien dat ze de boodschappen voor de kleine altijd wel in huis heeft.

16. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat vind ik mooi om te lezen! ZE BESTAAN NOG!!!:p

17. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

Feb 19, 2010
    1,437
    1,465
    113
    Female
    twente
    het is al niet meer nodig

18. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

als het ECHT zo belangrijk is.. waarom laat je je dan niet gewoon om 6 uur door je vriend afzetten en wacht je die paar uurtjes tot de cursus begint !! .. kost je geen treinkaartje, alleen een beetje wachten ! (en kind kan bv bij je schoonzus slapen die 2 nachtjes, donderdag en vrijdag, en kan je in t weekend kijken of er iemand is die je t geld wilt lenen)

19. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Heeft ts trouwens zelf geen (ww) uitkering?
    Volgens mij kun je daar ook om een voorschot vragen. Ouders, buren, broers, zus, vrienden, ooms, tantes... Echt niemand die je uit de brand kan helpen. Er is toch wel iemand die je dat bedrag kan lenen, niemand op wie je terug kan vallen in geval van geldnood?

20. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dat is zeker een goede eigenschap, ik geef daar ook graag aan, maar in dit geval vind ik het ook een beetje naieve eigenschap van je, omdat je niet weet aan wie je geeft en in welke situatie de persoon zich bevind en waarvoor het daadwerkelijk gebruikt gaat worden.... voor mij dus de reden om niet te doneren.:)

Share This Page