Verdorie!! zijn we er achteraan, aan het gaan. Hebben ze zo maar het bedrag al afgeschreven zonder akkoord!!!!! wat is dit!! hoe kan die man zomaar geld afschrijven?? dit gaat echt te ver! pfffff gezeik
Ja! ik bekeek net even mijn rekeningen via internetbankieren en ja hoor afgeschreven! zonder akkoord! Mijn man is nu aan het bellen.. we gaan we zeker duidelijk maken dat dit niet kan! en dreigen naar een andere bank te gaan.. dit kan toch zeker niet zomaar?? kunnen ze zo makkelijk bij je geld?? lekker dan!
Tja op basis van de voorwaarden kan dit wel. Vind het eigenlijk ook wel stom van jullie zelf dat je 3 jaar niet gemerkt hebt dat je voor een lening niks betaald.
stom? we hadden een regeling het zat in ons totaal prijs verwerkt van de grote hypotheek werd gezegd.. dus daar merkten we verder niets van.. zou jij ook niet hebben gemerkt
Wat stond er bij de afschrijving? Was het bankrekeningnummer 1 van de Rabobank? Wat heeft de bank gezegd? Ik vind het als oplichting klinken. Vind het maar raar dat je geen brief hebt gehad en dat het geld zomaar afgeschreven is.
Het gaat om 1100 euro. Dat merk je echt niet op een lening met zo'n lange looptijd. Ik snap TS heel goed. Maar behoorlijk slecht dit van de Rabo. Zeker om het zo af te schrijven. Wat een belabberde aktie zeg. Het lullige is dat je dit vast niet kan storneren. Daar zullen ze wel voor gezorgd hebben.