Financieel vraagje! wat moeten we hiermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sproettie, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Dit

Never via de mail of telefoon doen want je weet nooit wie er aan de andere kant zit

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Verdorie!! zijn we er achteraan, aan het gaan. Hebben ze zo maar het bedrag al afgeschreven zonder akkoord!!!!! wat is dit!! hoe kan die man zomaar geld afschrijven?? dit gaat echt te ver! pfffff gezeik

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    zo das lekker bijdehand.
    Meid op hoge poten richting bank en hem achter zijn buro vandaan trekken.

4. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Storneren?

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Heeft de bank zonder jullie akkoord het geld van jullie rekening gehaald nu?

6. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Zo das lekker brutaal.. Snel er achteraan bellen meid!! En desnoods even langs op kantoor..

7. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ja! ik bekeek net even mijn rekeningen via internetbankieren en ja hoor afgeschreven! zonder akkoord! Mijn man is nu aan het bellen.. we gaan we zeker duidelijk maken dat dit niet kan! en dreigen naar een andere bank te gaan.. dit kan toch zeker niet zomaar?? kunnen ze zo makkelijk bij je geld?? lekker dan!

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Tja op basis van de voorwaarden kan dit wel. Vind het eigenlijk ook wel stom van jullie zelf dat je 3 jaar niet gemerkt hebt dat je voor een lening niks betaald.

9. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    stom? we hadden een regeling het zat in ons totaal prijs verwerkt van de grote hypotheek werd gezegd.. dus daar merkten we verder niets van.. zou jij ook niet hebben gemerkt ;)

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat stond er bij de afschrijving? Was het bankrekeningnummer 1 van de Rabobank?
    Wat heeft de bank gezegd?
    Ik vind het als oplichting klinken. Vind het maar raar dat je geen brief hebt gehad en dat het geld zomaar afgeschreven is.

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Weet je al meer?

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Het gaat om 1100 euro. Dat merk je echt niet op een lening met zo'n lange looptijd. Ik snap TS heel goed.

Maar behoorlijk slecht dit van de Rabo. Zeker om het zo af te schrijven. Wat een belabberde aktie zeg. Het lullige is dat je dit vast niet kan storneren. Daar zullen ze wel voor gezorgd hebben.

Deel Deze Pagina