Hey meiden,, Pff meiden ik maak mezelf zo gek sinds we gestopt zijn met de pil,, ik zie alleen nog maar babyslofjes,, rompertjes,, en speelgoed,, steeds denk ik vanalles te voelen wat helemaal niet kan en valt me weer een nieuwe naam in,, om gek van te worden maar tegelijkertijd ook zo'n mooie roze wolk! Nou vandaag in mijn pauze van het werk ging ik zoals gewoonlijk naar het winkelcentrum en dacht nu is het afgelopen,, ik heb een schrift gekocht en hier komt dus alles in wat mij bezig houd tijden het zwanger proberen te worden. Mijn eigen zwanger worden boek dus Kan ik nu alles van me afschrijven,, en leuk om over een tijd (als het gelukt is) nog eens terug te lezen Misschien een idee voor jullie? xxx
ik schrijf ook af en toe wat in me dagboek als ik iets echt kwijt moet. maar ons zwanger worden duurt nu al bijna 2 jaar helaas. maar ik vind het toch het prettigst om het op het forum te schrijven of op msn met andere meiden te praten die ook bezig zijn met zwanger worden. we wil ik als ik eenmaal echt zwanger ben een mooi boek kopen om mijn zwangerschap bij te houden. die tijd duurt gelukkig maar een maand of 8 /9 (na 2 jaar hopen is het irritant om weer te schrijven volgens mij ben ik zwanger en dan weer de test was toch weer nega) xxx jazy
Klinkt leuk! Ik ben zelf begonnen met een plakboek toen ik zwanger was, en nu heb ik echt een heel mooi boek met echo's, dingen die ik toen dacht, foto's en dingen als het eerste trapje wat ik voelde enzo. Echt heel leuk om terug te bladeren!
hai wij zijn ook al eigenlijk meer als 2 jaar bezig voor een tweede. ben na mijn eerste zoontje van 4 niet meer aan pil geweest en wilde altijd al 2de kindje, maar lukken wilt het niet we weten t ook niet meer
Ik heb toevallig vandaag ook een schriftje gekocht om dezelfde reden. Ik zie óveral babypakjes, slofjes etc... Eens kijken of het helpt om alles van me af te schrijven.
Ik riep meteen: " Ooow ik ga een album maken en alles opschrijven.... " Maar omdat ik in het begin van de zwangerschap geen duidelijkheid had over hoe ver ik nou was, heb ik dat laten schieten. Ik riep weer net zo hard: " Ik doe dat wel als ik weet hoever ik ben... " Toen ik uiteindelijk wist hoeveel weken ik was met de 3e echo, en ze dat dus met zekerheid konden zeggen was ik alweer ruim 10 weken zwanger.... Tja online bijhouden.. Hartstikke handig maar heb geen zin in mensen die mee koekeloeren omdat ze het maar wat interessant vinden dat zo'n jonge griet een kind op de wereld gaat zetten. Wilde het dus ook in een schrift doen maar pff... Ik kom er gewoon niet eens aan toe. Eigenlijk best erg omdat ik het heel graag wil....
Haha da's nou precies de reden waarom mijn hyves alleen voor vrienden te zien is! Sinds ik zwanger was / een kind kreeg werd ik opeens reuze interessant voor veel mensen, elke week wel een paar pottenkijkers die ineens vriendjes willen worden...
Ik heb een boekje gemaakt van toen ik net zwanger was tot het eind, en vanaf het begin dat Dayenne geboren is, en die houd ik nu nog steeds bij. Ik heb wel in het begin van het zwanger boekje geschreven, hoe en wat over het zwanger worden
Ik heb mijn hyves leeggemaakt. Al mijn persoonlijke foto's eraf gegooid, mijn blogs verwijderd over mijn zwangerschap, mijn echo's, alles. Ik merk namelijk dat mensen in mijn oude woonplaats maar al te graag lullen en het heerlijk vinden om te roddelen over de 19jarige -Toetje- die ineens zwanger is. Omdat ze niet weten wie mijn vriend is, is het allang en breed uitgemeten als schande en dan denk ik..... Fuck it. Heb inmiddels meer dan 40 mensen verwijderd en er zullen er alleen nog maar meer volgen. Ik weiger ook om nog foto's van mij op mijn hyves te zetten, of over mijn zwangerschap te praten... word er echt moe van.
Trek het je niet aan meid! Recht je schouders, wees trots en lach erom! Ik heb het me zelf veeeeel te lang aangetrokken, al dat gel*l en het is echt pas van de laatste tijd dat ik het van me af kan laten glijden.. Geniet ervan, want zo'n eerste zwangerschap komt nooit meer terug! Wees trots, want het is jouw vlees en bloed dat je draagt! Zij l*llen teveel? Doe dan lekker gevat terug! Als er mensen zijn die ontzettend opzichtig naar mijn kinderen staren en tegen elkaar lopen te fluisteren, vraag ik Dariënne weleens of ze hen even wil gaan vragen of ze moet helpen met tellen! Als je je kwetsbaar opstelt, zul je ook kwetsbaar zijn. Als je trots bent en je niet schaamt om dat te laten zien, zal geen woord je kunnen deren! Laat je de kop niet gekmaken meid! Liefs Esther
Inderdaad, je niet gek laten maken hoor! Je woonde zeker in een dorp? Want ik had er in de stad echt totaal geen last van, maar nu ik in een dorp woon lijkt het ineens BIG ISSUE dat is nog vrij jong ben... Anyway... Gewoon laten stikken, waarschijnlijk zijn ze jaloers.
Klopt ja, waar ik opgegroeid ben wonen ongeveer 2000 mensen. Dus ons kent ons. Nu woon ik in een big city en accepteert iedereen elkaar zoals hij/zij is. Maar het scheelt ook dat ik een man aan mijn zij heb van 30... Dan compenseer je dat op de een of andere manier toch.
Hahaha, ik weet precies wat je bedoeld! Ik kom oorspronkelijk uit een dorp van 800 mensen... Maar even terug naar de plakboekjes...