Ik begin deze week waarschijnlijk met een nieuwe baan en hoop dan zo lang mogelijk door te kunnen werken, gelukkig is in mijn vriendenkring net de babyboom geweest waarvan er een paar via IVF een kindje hebben gekregen en waarvan ik weet dat ze niet nog meer kinderen willen. Zo heb ik waarschijnlijk alles al zonder iets te hoeven kopen. En ook mijn broer en zijn vrouw willen er geen tweede bij en waren net de zolder aan het opruimen toen ik hun het nieuws kwam vertellen, ze hebben dus alles voor me bewaard, wel erg lekker dat ik me daar in ieder geval geen zorgen om hoef te maken.
Ja, das voordelig anne36! Is bij mij ook een soortgelijk geval! Ik heb alles gehouden van mijn eerste zoontje en kan dit nu gewoon van de zolder halen en nogmaal gebruiken! Scheelt hem natuurlijk een heel stuk!
Ik werk nu full-time en zal dat blijven doen. Gelukkig betekent fulltime in mijn tak van sport (kunstonderwijs; vaste baan, freelance werk en eigen eenmanszaak) ongeveer 25 uur werken en heb alle school vakanties vrij dus hou lekker veel tijd over een verdien nog lekker ook (is trouwens geen naar beroep hoor ) Maar ben een aantal jaar student geweest dus ik weet hoe je je uitgaven moet beknippen Liefs, Modo
Lieve Goddess, Straks als je mooie beebje er is zou je kunnen gaan informeren naar parttime opleidingen of duale studies: deels studeren, deels werken. Of een baan die je zelf thuis kan uitvoeren: masseur bijvoorbeeld. Daar kan je fijne uurlonen voor vragen en je bent lekker thuis. Liefs, Modo
Ik hoop wat meer inderdaad thuis te gaan doen, heb gelukkig een achtergrond in de IT en webdesign dus kan hoop thuis doen.
En ik geloof dat Webdesign een goede, lucratieve en ook nog eens een zeer creatieve baan is , Anne. Lijkt me leuk werk! Liefs, Modo