Ik de buurt van Hoorn, arg.... ik heb er de kriebels van! En kom er achter dat een hoop vrienden nog dingen hebben staan, dus een gasfornuis krijg ik al, bank en salon tafel hebben we al, misschien zelfs een grotere bank en dressoir... Vrieskist heeft me vader, koelkast moeten we ff checken of die t nog doet, nou dan houden we over bedden en wasmachine.. Nou dat valt al weer zo veel mee! Nog ff en dan is t vrijdag
ik weet niet of het al genoemt is maar je kan bij de sociale dienst voor de overige spullen ook bijzondere bijstand aanvragen zogenoemde inrichtingskosten dit kan ofwel in de vorm van een lening bij de stadsbank met borgstelling van dienst sociale zaken en als dat niet mogenlijk is krijg je een bedrag via de sociale dienst zelf
@mamaatje... tx, wist ik idd nog niet, dus dat hou ik ff in me koppie! Nu marktplaats maar even afstruinen!
Moet je nu een eigen huis nr hebben voor toeslag eigenlijk? Ik heb wel eigen ingang, wc keuken etc, niks is gedeeld, maar t huisnr is volgens mij het zelfde.... Denk nog even mee meiden, of waar kan ik dat nagaan?
TIs wel mijn eigen woning toch...omdat je je eigen entree en zo hebt, het huis zit aan de winkel vast geplakt zeg maar, en voor hun is het volgens mij een koopwoning.... Dus geen toeslagen voor hun uiteraard... Ok dus heb ik mevraag al beantwoord denk ik, haha! Dank je!
Ja zolang zij geen toeslag krijgen voor het huis mag jij dat aanvragen voor jou. Kan het nu niet uitgebreid hier neer zetten waarom enz.. Maar hier hebben wij vorig jaar heel veel mee gezeten met huurders ed.