Welke weegschaal ?

Discussie in 'De lounge' gestart door marietje85, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Sinds ik ben begonnen met lijnen wil een beetje in de gaten houden hoeveel er af gaat. Alleen de weegschaal die ik nu heb moet ik elke keer op precies dezelfde plek zetten om het juiste gewicht te krijgen. Een cm opzij kan zomaar 1a2 kilo schelen.

Nu zoek ik dus een weegschaal die dat probleem niet heeft.
    Welke is nou echt goed ?

2. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Als je vloer/ondergrond niet helemaal waterpas is blijf je dit probleem houden hoor ;)

Heb 3 weegschalen gehad ( erg dure) en allemaal hetzelfde probleem omdat de vloer niet waterpas loopt dus gaat je Weegschaal afwijken...

3. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dan heeft het geen nut om een andere te kopen want alle vloeren hier in huis zijn ongelijk.

Dan moet ik het lijnen maar beoordelen op hoe mijn kleding gaat zitten en niet het gewicht. Heb geen zin om met een meetlat te gaan bepalen waar de weegschaal moet staan.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik had laatst toch een perfecte weegschaal van de blokker! Kon gelijk stoppen met lijnen, want gaf slechts 40 kg te weinig aan en was niet bij te stellen hihi :)
    Heb nu een andere, maar ook die verschilt per x dat je erop stapt hoor.... Denk dat je helaas wel een hele dure moet kopen als je dat probleem niet wil hebben.

5. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan kun je het beste zo'n ding halen met zo een draaischijf erin (weet even niet meer hoe het heet, maar geen digitale dus)
    Die kun je namelijk handmatig op 0 draaien, je ziet meteen als je hem neer zet of hij op 0 begint of niet.

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Zo een was het ook :D

7. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gaf die standaard 40kg minder aan?? Oeps hihi.
    ik heb tenminste zo'n ding waarbij een draaiknopje erop zit, dus ik kan hem stellen op 0. Nooit geen problemen mee gehad... En ook geen gezeur met lege batterijen ;)

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Haha ja, maar hij was gewoon kapot hoor! Als je erop drukte met de hand kreeg je er al haast geen beweging in en dat wieltje was er in geschoten..... Misdruk geweest dus, helaas ;)

9. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Youw8 weegschaal ideaal.

10. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij staat er in de schuur nog zo een met een draaischijf. Ga ik die maar eens tevoorschijn halen.

11. Delta

Delta Niet meer actief

Ik heb er 1 van exacta bij blokker gekocht. Net voor je getest op verschillende plekken in huis. En ik heb een heeeel ongelijke vloer hier. Want dit is een mega oud huis en loopt schuin. Maar geeft overal hetzelfde gewicht etc aan..

12. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik heb er 2 weken terug eentje gekocht bij de aldi. Werkt perfect en was niet duur. Misschien dat ze die nog hebben.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Je kunt toch gewoon de Weegschaal op een vaste plek zetten? Hier zijn de vloeren ook niet waterpas maar de weegschaal staat gewoon op n vaste plek. Even zoeken naar n goed plekje en dan daar gewoon laten staan ;)

Deel Deze Pagina