Financiele stress.

Discussie in 'De lounge' gestart door lioness74, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Jeetje meis wat een verhaal ik ken je niet maar dit raakt mij wel. Ik heb wel een paar kleine tips:
    *Ben je lid van Facebook? Meld je aan bij een weggeefhoek hier bieden mensen gratis spullen aan dat kunnen meubels zijn (kinder) kleding maar ook voedsel soms starten ze zelfs acties voor mensen die het niet breed hebben en zamelen pakketten met eten in
    * Geld terug acties drukt dat in op Google en je krijgt pagina's met deze acties je moet het wel eerst zelf betalen maar je krijg het netjes op je rekening terug gestort.
    * Sommige mensen weten niet maar misschien heb je recht op toeslagen bv zorgtoeslag? Even nakijken op de belastingdienst.
    * Ga naar vlooienmarkten er liggen daar merk broeken voor €1! & Investeer en verkoop door op Marktplaats. Het is wel wat merk maar je verdiend er toch een leuk extra centje bij.
    & het allerbelangrijkste je ben geen slechte moeder echt niet!

2. Over black outs in de winkel: misschien kan je op internet kijken hoeveel bepaalde artikelen kosten, zodat je al een lijstje hebt en precies weet hoeveel je kwijt zult zijn. :)

En over restschuld: NHG is best streng hoor! Volgens mij kom je alleen in aanmerking wanneer je een restschuld hebt door een scheiding of overlijden... :(

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Lieverd ik wil je even een dikke knuffel geven!
    Je bent een supermoeder die alles overheeft voor haar kinderen en haar gezin.
    Sterkte!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Geen extra tips voor je, maar... RESPECT!

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik ken je verder ook niet maar wat ben jij een vechter met een positieve instelling!
    Daar mag iedereen een voorbeeld aan nemen. :)

Helaas verder geen tips buiten de dingen die al gezegd zijn maar wel heel veel respect! ;)

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Je bent echt geen slechte moeder ! Je moet jezelf niet haten, jullie doen alles wat jullie kunnen doen en de kinderen zullen dat heus ook wel beseffen, iig ooit op een dag ! Je raakt ze hierdoor echt niet kwijt,

En even over dat je geen cadeaus voor de meiden kunt halen met hun examen en slagen

Ik heb voor een paar maanden geleden via internet een ketting besteld, ik kreeg er toen per ongeluk twee opgestuurd, ik heb gebeld maar het was hun fout dus ik mocht het houden,

Nu heb ik beide nooit gedragen en hebben altijd in de la gelegen,

Het zijn alleen wel twee dezelfde.... Als je meiden het niet vinden om dezelfde te hebben.... Dan heb ik nog wel twee kettingen voor je die dus praktische nog nieuw zijn, die je eventueel voor hun slagen en examen kunt geven ....

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Deze zijn het

8. la34

la34 Actief lid

31 jan 2011
    227
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief hippo89

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Wat lief hippo!! Wat een mooie kettingen, zullen de meiden vast erg blij mee zijn !

10. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb een ketting die voor mij emotionele waarde heeft, en elke keer zeg ik, ik doe hem wel een keer af en doe een andere ketting om gewoon omdat het mooi staat bij die ene outfit....maar uiteindelijk hou ik toch de ketting om die ik altijd om heb... En nu liggen ze dus maar te liggen....

Als de meiden ts het niet erg vinden dezelfde te krijgen.... Dan maak ik ts er graag blij mee

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wat lief en wat een mooie kettingen.

12. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hippo, je hebt pb!:):):)

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Echt super lief !!

14. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Mijn nieuwste hobby is de weggeef en ruilpagina's op Facebook.
    Er ligt zoveel in huis waar ik niet meer mee doen en dat ruil ik voor boodschapjes.
    Lijkt niet veel maar ik heb inmiddels voor deze week alweer voor 6 euro aan boodschappen geruild voor spullen die hier toch maar zinloos lagen te zijn.
    Zo ben ik ook al leuke spulletjes gekomen voor de kleine, bijvoorbeeld 2 kruiken met kruikzakken voor een fles wasverzachter van 3 euro, daar kan ik het nieuw echt niet voor kopen.

15. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Die zijn prachtig! Wat lief van je!

16. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Weggeefhoek vind ik ook ideaal,

Van de week heb ik er nog een Alecto babyfoon opgezet, ding was gevallen dus knopjes van de volume deden het niet meer, mijn ouders zeiden al...gooi toch weg .... Maar ik heb het op de weggeefhoek gezet, oké volume staat op de helft van wat het had kunnen zijn...maar als iemand gewoon echt geen babyfoon kan veroorloven is diegene allang blij met een babyfoon waarbij ze iig nog iets horen, dan kunnen ze altijd nog geld apart zetten en uiteindelijk voor een andere babyfoon gaan, of wie weet een handige papa die de knopjes weer kan maken ;)

Zo ben ik ervan af...en heeft het toch nog nut voor iemand anders, ik gooi niet gauw meer wat weg, ik zet als ik iets kwijt wil nu op de weggeefhoek

17. lioness74

Wat een enorm prachtige kettinkjes!:):)

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ga binnenkort weer een pakketje naar je opsturen meid, met wat levensmiddelen e.d. ben je ook altijd geholpen toch?

19. lioness74

Ja natuurlijk:).

Echt, ik had gedacht dat dit topic helemaal uit de hand zou lopen eerlijk gezegd, maar ik heb er zoveel energie van gekregen alsof ik 10 red bulls achter elkaar naar binnen heb gewerkt.

Ik ben druk bezig met dingen uitzoeken en regelen, zodat ik beslagen ten ijs, volgende week naar de afspraken kan gaan.
    Als ik niet meteen ergens op reageer, dan komt dat wel, en ik lees alles zorgvuldig door. En het leven hier gaat ook gewoon door dus denk niet dat ik het niet lees, maar ik ben druk bezig hier orde op zaken te zetten.
    Mijn man is net een mak schaap, en kijkt me aan alsof ik bezeten ben of zo, maar het moet maar eens afgelopen zijn met alle stress.

20. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Geloof me,uiteindelijk slaat die energie ook over op je man. Hij moet alleen nog even wat vertrouwen krijgen en zien dat dingen beginnen te lukken voor jullie. Komt goed!!

Deel Deze Pagina