Financiele stress.

Discussie in 'De lounge' gestart door lioness74, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wauw wat goed te lezen! Respect voor jou vrouw!

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik heb je een paar maanden geleden een pb en een mail gestuurd over de voetbalschoenen en kleding voor de meiden, maar helaas geen reactie meer ontvangen. Kan best zijn dat je het druk hebt, maar wilde je nog wel even melden dat ik de spullen hier nog steeds voor je heb liggen. Ondertussen heb ik ook nog wat zomerkleding gevonden voor de meiden dat je ook zo mag hebben.
    Dus mocht je er nog behoefte aan hebben dan hoor ik het graag. Heb er zelf ivm mijn eigen ziek zijn ook niet meer aan gedacht.

En je bent zeker geen slechte moeder, juist diep respect voor hoe jij probeert om alles zo goed en normaal mogelijk te doen voor je kinderen!

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Pff wat heftig zeg! misschien heb je wat aan deze tip. Bij de aldi kosten de winterpenen nu 39 cent per kilo :)

4. esme66

esme66 Niet meer actief

Hoi TS, Ik herken je verhaal en wil je heel veel sterkte wensen.. Ze zeggen geld maakt niet gelukkig, maar financiƫle zorgen kunnen je wel heel ongelukkig en ziek maken..
    Zijn jullie goed thuis in belastingen/aangifte/toeslagen.? Zodat jullie daar iig het maximale uithalen.? De hypotheek is natuurlijk vooral een laat, en een spaarhypotheek is duur.. Maar zorgt wel voor maximale renteaftrek = lager toetsingsinkomen = meer toeslag..
    Liefs

5. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb echt met tranen je verhaal gelezen.
    Wat een respect dat je je staande weet te houden.

Ik heb een poosje afslankmiddelen gekocht (uit China) voor €5 per doosje en verkocht dat door voor €55.
    Heb oude meubeltjes opgekocht, opgeknapt met een likje verf en via marktplaats verkocht.

Gewoon een beetje creatief denken

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Even nog over die hypotheek.... hoe lang loopt die nog? Op het moment van aflopen kan je kostenloos namelijk je hypotheekvorm veranderen of overstappen op een andere bank of bijv. 1 jaar de rente vastzetten (en dus dan de laagste hebben ipv meerdere jaren en een hogere rente).
    Misschien is het voor jullie te doen, bijvoorbeeld als je hypotheek over 2 jaar afloopt, om een oplossing te vinden voor die 2 jaar. Denk dat het namelijk al heel anders voelt als je weet dat het nog 2 jaar sappelen is, maar er dan lucht komt in de vorm van andere hypotheekmogelijkheden. Mocht je bank op dit moment niet meewerken en je zou moeten oversluiten of verkopen of id. dan kost het je wellicht meer dan als je nog een paar jaar door moet, maar er dan wel licht aan het eind van de tunnel is.
    Maar goed, dit ligt dus wel aan de looptijd van je hypotheek, want als je die 10 jaar vast heb staan bijvoorbeeld dan heb je weer een heel ander verhaal.

7. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Even alle oorlellen topics afgezocht of je dochters ook oorbellen hebben :p

Ik heb nl ook oorbellen, zijn van montini ( bij lucardi ) soort van bijou brigitte dus geen echt zilver
    Nooit gedragen zaten de kaartjes nog aan :p

Ik heb ze even bij de kettingen in gedaan :p

Maar ze zijn niet hetzelfde, de 1 is ovaal met beetje rose kleurig en de andere is hartjes zilverkleurig
    ik kan je via pb geen foto sturen dus doe het even hier,

Belang bij ? ( foto is niet zo mooi heb de foto met de iPad gemaakt)

8. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super lief van je Hippo! gaan de meiden vast super blij mee zijn!

9. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Oeps ik bedoel natuurlijk oorBellen topics ipv oorlellen haha

10. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach, oorbellen zitten in je oorlellen he! ;)

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Haha ja :D

12. KimK

KimK Niet meer actief

Wat een toppertje ben jij Hippo! Ik ben zelf helaas niet van de sieraden dus kan niks wat dat betreft aan ieden. Mijn kindjes zijn jonger en mijn garderobe bestaat vooral uit zwangerschapskleding dus dat is ook niet echt ietsom weg te geven.

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Dat geeft toch niets ;)

Als ik dit niet had liggen dan had ik helaas ook niets kunnen sturen,

Ik had deze kettingen liggen en dacht die zijn nog helemaal nieuw en nooit omgehad misschien een leuk cadeau voor de meiden, vanochtend zei mijn man, wat wil je nu met deze oorbellen dan want die liggen hier ook maar de sier ruim dat spul toch eens op ;)

Toen even gezocht in de topics van oorbellen of haar meiden oorbellen hadden en dat hebben ze ;)

Maar ik heb het dus liggen en doe er niets mee, het word weggelegd... En als ik er dan iemand wel heel blij mee kan maken, dan doe ik dat graag

14. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Ik vind het prachtig om te lezen hoe we elkaar allemaal kunnen helpen, zij het tips, zij het tastbare producten. Geweldig!

Hopelijk heb je een goed gesprek met de maatschappelijk werker en de bank, waardoor er wat meer rust ontstaat in jouw leven Lioness

15. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Het is handig om ook een profiel aan te maken via Linkedin, zowel voor jezelf als voor je man. Probeer hier zo goed mogelijk te beschrijven waar je hebt gewerkt en wat je taken waren. ik ken genoeg mensen die via recruiters nu aan het werk zijn met een goed salaris. Succes!

16. Ik zat gisteravond nog aan jullie te denken en toen vroeg ik me af of het misschien nog een optie zou zijn om het abonnement voor de televisie eruit te gooien... scheelt toch weer zo'n 10 tot 20 euro per maand. :)

17. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wou eerder al een berichtje neerzetten maar ik was het heel eerlijk vergeten!
    Mocht je nog sieraden voor je dochters willen ik heb nog heel veel van dat bijou spul mocht je er interesse in hebben mag je me een pb sturen hier ligt het toch maar te liggen!

18. Username

Username Niet meer actief

Je hebt pb Lioness :)

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Dank jullie wel allemaal.
    Pb's probeer ik zo snel mogelijk te beantwoorden.
    Het lukt allemaal niet zo goed met een gebroken arm en een huishouden, maar dit topic wordt vervolgd!

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Heb je je arm gebroken? Hoe kan dat? Sterkte!!!

Deel Deze Pagina