Geloof mij dat het uitgangspunt altijd is dat een kind bij zijn ouders hoort. Behalve als er sprake is van een acute dreigende situatie. Dat is bij jullie niet. Wel heb je ondersteuning nodig die er ook is. Alles kom goed, Even rustig worden en morgen direct een afspraak maken.
Meisje toch, zo mag je niet denken. Ik ben zelf pleegmoeder geweest, zoals je weet. Jouw kinderen zijn niet beter af in een pleeggezin, maar bij jou en je man! Kinderen worden echt niet zo weggehaald bij hun ouders, al helemaal niet vanwege de financieen. Dat jullie ze nu eigenlijk niet kunnen onderhouden heeft niets te maken met het weghalen van jullie kinderen. Ga naar de gemeente, mw, informeer hoe je bij de voedselbank kan komen. Ik heb geen idee waar je woont, misschien heb je in jullie buurt boerderijen waar je heel goedkoop groenten kan kopen?
Jeetje wat een lastige situatie! Ik zou idd bellen met maatschappelijk werk zij hebben vast nog wel tips en zo niet kun je daar in ieder geval even van je af kletsen. Misschien is je huis met verlies verkopen niet een fijn idee maar wanneer je een goedkoper huis hebt kun je maandelijks wel eten en adem halen. Dan moet je wel maandelijks wat afbetalen en ja, dat is heel vervelend maar ik denk dat het minder zwaar zal voelen dan nu je hoofd boven water proberen te houden terwijl er hoge golven zijn. Je zegt dat je zoon hoog voetbalt. Wordt zijn kleding gesponsord? Ik zie dat jouw zoon uit 2002 komt net als de onze, welke maar heeft hij qua kleding en schoenen? Ik moet zijn kast nodig uitzoeken, als hij kleiner is dan onze zoon kan ik je misschien wat spullen toesturen.
Lieverd maak je daar niet druk om. Het uitgangspunt is dat kinderen bij hun ouders horen. Je doet vreselijk je best, dat is echt genoeg!
Je bent geen slechte moeder echt niet!! Nooit meer zo denken. Welke maten etc zitten je kinderen, en pb mij jou adres even.
Meis, stuur mij even een berichtje met je adres, zoals je weet heb ik connecties met 1D en ik wil graag wat proberen te regelen voor je meiden hun examens. Kan even duren, maar dan hoef je je over een kado voor hun geen zorgen te maken.
We kochten dit huis omdat de toekomst er zo rooskleurig uitzag! Man maakte promotie naar promotie. En dan stort alles in. Toen kwam ook nog onze Tim. Die combinatie zorgde ervoor dat er achterstanden kwamen. Het is niet zo dat we enorme schulden hebben. Maar dit duurt te lang, en ik sta er alleen voor en nu ben ik gewoon gebroken. Ik ga eens met de bank en maatschappelijk werk, denk ik, kijken naar wat voor mogelijkheden wij hebben. Anders gaat het van de zomer helemaal fout heb ik uitgerekend.
Weet ook niet zo goed wat ik zeggen moet ... Qua Financiën weet ik eigenlijk niks, maar ik weet wel dat jij echt geen slechte moeder bent !!! Dikke knuf
Welke maat heb jijzelf vroeg ik me af, want ook ik moet hoognodig de kast uitspitten en misschien kan ik jou blij maken (ik heb zelf een s/m) als je wilt mag je mij je adres pb een.
Ik had je adres maar door dat ik mijn account had op gezegd ( knap) ben ik je adres kwijt. Als ik weer wat over heb van mijn oudste en misschien nog wat mijn meisje die word vaak genoeg verwend door oma. Stuur ik je weer wat op. wel na april ergens.
Inderdaad een gesprek aangaan metde bank. Jullie hebben nu een spaarhypotheek. Is een hele veilige hypotheekvorm, maar vaak ook een dure. Wellicht zijn er goedkopere alternatieven. Ook eens informeren bij de gemeente of je met terugwerkende kracht misschien nog recht hebt op woonkostentoeslag? Dat kan ook bij een hypotheek. Uitgangspunt is wel volgens mij dat je dan op zoek gaat naar een goedkopere woonvorm, maar ik zou altijd informeren. Verder moet je juist trots zijn op jezelf dat jullie het op deze manier al zo lang redden. Ook denk ik dat het nu tijd is om dingen aan te gaan nemen van anderen. Ook al voelt dat niet fijn. Je zult zien dat er veel meer mensen je willen ondersteunen dan je denkt. Welke omgeving woon je? Wellicht kunnen en willen mensen van hier je helpen met bepaalde dingen...
Lieve meid je hebt PB! In welke maat zit kleine Tim trouwens? Mijn zoon nu in maat 92/98. Als jou kleine in een kleinere maat kan ik je daar ook mee helpen. Check PB maar even!
Ik wil ook even zovast zeggen over de One Direction kaartjes: die hebben mijn dochters zelf betaald. Ze mogen met een vriendin en hun moeder meerijden naar de Arena.
Je bent niemand verantwoording verschuldigd! Al had je het wel betaald. Wat menig moeder zich hier kan voorstellen. Dat gaat niemand wat aan.