waar vind ik dit mayoral badpakje voor een betaalbare prijs in 86 of 92? Helaas net misgegrepen toen ik dacht ik bestel morgen ochtend wel het is al laat en ik ben er echt verzot op https://www.zalando.nl/mayoral-badpak-indigoblau-m0h83c000-k11.html?gclid=CIGg-Kbx5M0CFawy0wodAccECg&size=74&wmc=SEM31_CR_NL_2103106.&opc=2211&ef_id=V4ARYQAAAC9eJHU2:20160708221117:s
Als je Paypal of een creditcard hebt kan je 'm hier bestellen: Mayoral - Baby Girls Blue Stripe & Flowers Swimsuit | Childrensalon Alleen nog in 92. Prima site verder, betrouwbaar. Is inclusief verzendkosten ongeveer even duur als bij Zalando.
Als ik de maat op 86 zet krijg ik eronder de melding : De geselecteerde combinatie van opties is momenteel niet op voorraad.
Klopt maar je kan hem toch echt bestellen. Ik deed ook 86 en dan 1. Dan op start en zit hun gewoon in de winkelwagen en kan je je gegevens invullen.
Haha dat is gek dan, ik heb nog een keer gekeken bij mij kan het echt niet. Ik kan hem niet in de winkelwagen krijgen. Maar ts mss wel net als jij, of hij blijft gereserveerd hangen bij jouw winkelwagentje, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.