Heii.. naja die titel zegt het al .. ? Wie denkt er al aan een 2e, Ikzelf heb wel een beetje kriebels maar doe het voorlopig toch maar niet want hij is nog niet eens 4 maanden en ben net weer begonnen met werken maar in de toekomst vast en zeker ( als het lukt ) xx
ik stiekem ook een beetje . maar kan nog niet heb keizersnede gehad en het lijkt me niet zo verstandig ook maa ja, een meisje erbij lijkt me so leuk.
ik was 14 bij de eerste en we zijn nu een jaar bezig voor tweede, lijkt me heerlijk nog zon hummeltje erbij
Wij denken ook al aan een 2e in sept ga ik eerst kappersopleiding doen en dan een paarmaandjes voor het einde van me opleiding gaan we voor een 2e. xxxx
Hier ook (alweer) kriebeltjes, maar het beter om even te wachten want straks ga ik weer werken en me studie oppakken. Die wil ik eerst afhebben. Ik kan eigenlijk niet wachten, ookal denk ik soms aan de bevalling ...
Stiekem wil ik ook nog eentje.. Het liefst zo snel mogelijk haha, maar ik weet zelf ook wel dat dat niet reëel is. Ik wil eerst graag een studie afronden en mijn vriend een (vaste) baan, en dan komt er zeker een 2e!
Heel stiekem wil ik dolgraag een tweede! Mijn eerste was ongepland maar maakt me echt compleet! Mijn vriend en ik zijn nog maar heeeel pril bij elkaar (we kennen elkaar wel al 2 jaar) en we willen eerst wachten hoe het er over 6mnd voorstaat..als we dan nog samen zijn en het gaat goed, gaan we sowieso samenwonen... En dan komt er ook zeer zeker een 2e!
wat willen sommige al snel een tweede Dat riep ik eerst ook wel maar nu ze wat ouder wordt dan heb je al gauw je handen vol en moet ik er echt niet aan denken om er een baby bij te hebben! je kan ook 2 dingen verwarren he.. tenminste dat had ik wel.. *het echt willen van een baby *of het hele zwangerschap gebeuren/kraamtijd weer mee willen maken.. dat laatste had ik dus.. ik miste erg me zwangere buikje en dat ze nog zo klein was enzo... maar nu wil ik graag nog even wachten tot ze minimaal 2 is..
Haha, nou ik mis me zwangerschap juist echt totaal niet! Had helemaal geen leuke zwangerschap maar voor nog zo'n klein wondertje heb ik het er graag weer voor over.
Nou hier weer zwanger van onze tweede kindje! En we zijn er super blij mee. Kaye was 5 maanden en toen gingen we al bezig met een tweede alleen ging het allemaal niet zo snel als we hoopte. Maar nu is het eindelijk zo ver
ja oke dat geld dan niet voor jou.. maar je kleintje is nog maar 3 maand en slapen ze nog veel maar straks (zoals danisha nu) zijn ze al veel wakker en krijgen een eigen willetje enz.. ik vind het best pittig en zou er nu geen 2de bij willen.. maar dat is ieders eigen
ik ben het wel met je eens het hele wanger zijn mis ik wel maar ik heb zo iets eerst genieten van de kleine tot hij 2 is het kost trouwens ok veel je moet een nieuwe wagen en kamer dat zijn de ding die duur kunne zijn
Ik heb al een hele tijd de kriebels voor een 2e kindje, maar ik heb mijn handen vol aan mijn dochtertje dus ik wacht nog een halfjaartje....
hoi hoi, wij denken ook aan een 2e, het lijkt ons wel zo leuk voor onze dochter (in ieder geval te proberen) om snel een brusje voor haar te krijgen.. We zijn dus ook al na mijn eerste ongi gelijk begonnen Groetjes de mamma van Lynn
Hoeveel tijd zouden jullie tussen de kindjes willen hebben? ik ga minstens nog wachten tot dat hij 1 is dus en dan pas misschien een 2e, nog ff afwachten wat vriendlief ervan vind. Ik moet er nu nog niet echt aan denken om er twee te hebben, maar als ze wat ouder zijn en minstens kunnen lopen zou het me wel leuk lijken om er 1tje bij te hebben. xx