financien

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 3 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Wij redden ons ook prima, we verdienen 2,5 keer modaal zoals ze dat zeggen. Geen reden tot klagen dus. We hebben 2 jaar geleden een royale koopwoning gekocht, zijn vorig jaar augustus getrouwd, hebben in oktober een nieuwe auto gekocht..........Maar het zegt me allemaal niet zoveel.

    Tuurlijk ben ik hartstikke blij met deze situatie, maar dit wondertje in mijn buik, daar gaat het pas echt om. Ik zou het zo allemaal weggeven mocht dat nodig zijn.
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij hebben net een nieuw koophuis gekocht. We hebben nu een vrijstaand huisje in het Noorden van het land. Verder een diepe tuin en heel veel verbouwplannen. Gelukkig kan mijn vriend bijna alles zelf en bespaart heel watgeld. Mijn vriend werkt fulltime ik werk parttime, dus dat is ook heel lekker vind ik zelf. We hebben al 1 zoon uit een eerdere relatie van mij, maar die we als "onze zoon" beschouwen, want mijn zoon heeft geen contact met zijn biologische vader! En natuurlijk nu een 2e kindje op komst die we over een paar weekjes in onze armen mogen sluiten, financieel leven we van een modaal inkomen, maar innerlijk voelen we ons de koning te rijk!!!!
    Nog 2 katten die rond lopen, die zich ook erg rijk voelen met de weilanden achter de tuin en een rijke natuur gevuld met muisjes vogels en wat er zoal rond scharrelt.
    En onze zoon heeft net een konijntje gekregen, die straks ook een riante woning in de tuin gaat krijgen (moet nog even beter weer worden, want hij is nog geen buitenleven gewend en hij is met 10 week bij ons gekomen waar door we hem beter nog niet naar buiten konden doen)

    Liefs Carry
     
  3. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ons grootste rijkdom ligt nu op bed en ons jackpotje word over 3 maand verwacht. Verder hebben we niets te klagen wat ruimte van het huis en portemonee betreft. Dik voor elkaar!

    Groetjes van Kiki.
     
  4. Quinnygirl

    Quinnygirl Actief lid

    21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Wij hebben net een huis gekocht, met 3 grote slaapkamers plus een zolder die als studiekamer is ingericht.
    Er komt ongeveer 2800,- per maand binnen, maar dat verschilt nogal, omdat mijn man onregelmatig werkt...
    Wij leggen behoorlijk veel geld opzij om toekomstige dromen te kunnen verwezenlijken: badkamer, uitbouw, kindje, enz enz enz...
     
  5. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wij wonen in een eengezinswoning met 3 slaapkamers.
    We werken allebei fulltime en er komt zo'n 2800 euro per maand binnen, we hebben allebei een auto, mijn vriend busje van het werk.
    We kunnen ons goed redden en hebben niets te klagen.
    Ik ben nog wel een kledingfreak maar dat geef ik graag op voor een kleine ;)
     
  6. Niet meer actief

    Wel leuk om te zien, hoe veel verschillen er toch tussen zitten.
     
  7. bengel

    bengel Niet meer actief

    wij hebben samen 3250 euro inkomen, waarvan 2300 vaste lasten. Dit is inclusief boodschappengeld, tank, huis e.d.
    Wij hebben in 2003 een huis gekocht uit 1969, die we helemaal gestript hebben en dus van binnen totaal gerenoveerd. We hebben 2 auto's 1 oudje en 1 nieuwe. De oude gaat er binnenkort uit omdat mijn vriend een bedrijfsbusje krijgt. Hij werkt fulltime en ik 32 uur als logopedist.
    Verder hebben we nog een eigenwijs beagletje..
    Straks gaan we allebei iets minderen met werk, als we eenkindje krijgen.
    Mijn vriend naar 36 uur in 4 dagen en ik 28 uur..zodat we allebei zorgkunnen dragen. De andere dagen naar oma toe.
     

Deel Deze Pagina