hoihoi ! ik weet dat het te weinig is , ik had al een ander topic geopend, en hierin heb ik verteld dat mijn vriend en ik besloten hebben om te wachten we willen eerst samen wonen,en ik wil mijn opleiding afmaken, dan neem ik n kindje ! Ik wil het nog steeds dolgraag,maar ik wacht geduldig af Liefs Mij
angel01, dat is een slime keuze, jou tijd komt nog wel en inderdaad zorg dat je eerst alles geregeld hebt. een kindje is leuk maar kost ook veel tijd, geld en energie. veel succes met de toekomst en hopelijk zal je wens vervult worden zodra je er helemaal aan toe bent
nou, als ik een Maxi cosie voor 179 koop en een kinderagen van 700 euro. Zit ik nog onder de 1000 euro
verstandig meid! Ga eerst eens lekker samenwonen en ff lekker genieten van je vriend! Zorg dat je lekker alles op orde krijgt dan komt een kindje in een lekker stabiel nestje terecht! succes meid en geniet zo nog even, tijd genoeg!
Hey, Dit is een begin maar ik ben toch voorstander van het samenwonen, beiden een job te hebben. Een kindje is een hele grote verantwoordelijkheid. En ze blijven niet klein hé. Denk er nog maar es goed over na en je bent nog jong ook hé. Je moet er nog lang genoeg voor zorgen. En 600 euro is absoluut niet genoeg hoor. Je komt mss net nog niet rond met huur en alle betalingen, je hebt dan nog geen eten en spullen voor je babytje. Groetjes Edelweisje