Hoi! Ik was wel niewsgierig naar wat jullie doen qua werk,studie,sport? Ik studeer Rechten, ik werk niet (meer), en qua sporten: voetbal, hardlopen, skeeleren (lange afstanden..), fitness, zwemmen (ok ok beetje sportgek )
Ik werk als verkoopster in een warenhuis school: Heb een mode opleiding gedaan waar ik 2 jaar geleden voor afgestudeerd ben. Volgend jaar september wil ik graag beginnen met de pabo. Sport: helemaal niks! erg he! (schaam schaam)
Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. (HBO) En sport, tja....van huis naar KDV naar school naar supermarkt naar KDV naar huis. Op de fiets dus... Huishouden doen, achter een kleuter aanrennen. Dat telt toch ook wel als sport...?
ik werk in de kinderdagopvang op een peutergroep en naschoolseopvang.. veredr sport ik nu niet meer ik fitneste wel altijd 3 a 4 keer in de week maar daar ben ik al snel toen ik zwanger werd mee gestopt.. ik ben van plan na mn zwangerschap een fitnes aparaat in huis te halen omdat ik 1 x in de week fitnesse zelf een beetje nutteloos vind en denk dat 3 a 4 keer in de week niet gaat lukken.. dus mn voornemen is het thuis paar keer in de week te gaan doen....
Hallo,, Ik werk als administratief medewerkster bij de ING Bank. Studeren doe ik niet meer, Sport ook niet meer (schaam,schaam) heb niet echt tijd voor ... xx Celina
ik werk partime in het restaurant van het ziekenhuis. ik ben net begonnen aan een studie van de nha assistent drogisterij. ik sport 2x in de week met mijn zus fitness
*ik werk niet *studeer momenteel ook niet , maar volgend jaar ga ik thuis studeren weet nog niet welke richting , twijfel tussen ; toerisme,sociale&technische wetenschappen,kantoor *en heb gesport tot ik ong 5 maanden zwanger was en ga na de geboorte terug beginnen , fitness , proberen 5x per week
* Ik studeer Verzorgende IG. Zit in me laatste halfjaartje * Ik werk alleen op zaterdag als postbode * Ik doe aan Fitniss en verder niet veel.