Hoi! Ik was wel niewsgierig naar wat jullie doen qua werk,studie,sport? Ik studeer Rechten, ik werk niet (meer), en qua sporten: voetbal, hardlopen, skeeleren (lange afstanden..), fitness, zwemmen (ok ok beetje sportgek )
Ik werk als verkoopster in een warenhuis school: Heb een mode opleiding gedaan waar ik 2 jaar geleden voor afgestudeerd ben. Volgend jaar september wil ik graag beginnen met de pabo. Sport: helemaal niks! erg he! (schaam schaam)
Ik studeer Maatschappelijk Werk en Dienstverlening. (HBO) En sport, tja....van huis naar KDV naar school naar supermarkt naar KDV naar huis. Op de fiets dus... Huishouden doen, achter een kleuter aanrennen. Dat telt toch ook wel als sport...?
ik werk in de kinderdagopvang op een peutergroep en naschoolseopvang.. veredr sport ik nu niet meer ik fitneste wel altijd 3 a 4 keer in de week maar daar ben ik al snel toen ik zwanger werd mee gestopt.. ik ben van plan na mn zwangerschap een fitnes aparaat in huis te halen omdat ik 1 x in de week fitnesse zelf een beetje nutteloos vind en denk dat 3 a 4 keer in de week niet gaat lukken.. dus mn voornemen is het thuis paar keer in de week te gaan doen....
Hallo,, Ik werk als administratief medewerkster bij de ING Bank. Studeren doe ik niet meer, Sport ook niet meer (schaam,schaam) heb niet echt tijd voor ... xx Celina
ik werk partime in het restaurant van het ziekenhuis. ik ben net begonnen aan een studie van de nha assistent drogisterij. ik sport 2x in de week met mijn zus fitness
*ik werk niet *studeer momenteel ook niet , maar volgend jaar ga ik thuis studeren weet nog niet welke richting , twijfel tussen ; toerisme,sociale&technische wetenschappen,kantoor *en heb gesport tot ik ong 5 maanden zwanger was en ga na de geboorte terug beginnen , fitness , proberen 5x per week
* Ik studeer Verzorgende IG. Zit in me laatste halfjaartje * Ik werk alleen op zaterdag als postbode * Ik doe aan Fitniss en verder niet veel.
Werk: lerares op een basisschool (groep 5) Studie nope, werk he! sprot: sinds de zwangerschap en bevalling niet meer......
In juni heb ik mijn diploma SPW WB gehaald. Ik zit in de tweede ronde van een sollicitatieperiode (moet morgen een half uur proefdraaien) en hoop v.a. 7 januari (dan gaat het in) een baan te hebben als rugzakbegeleider (begeleiding van kinderen op school met PGB). Ik doe aan ricochet (soort squash), maar heb even geen speelpartner meer, dus dat staat even op een laag pitje. Ik ben wel van plan ermee door te gaan. Ik heb jarenlang gebadmintont, maar ben daar dus mee gestopt.
ik werk als receptioniste bij een school voor volwassenenonderwijs. Heel saai maar t is maar voor tijdelijk.heb altyd in de horeca gewerkt en ben van plan om weer naar school te gaan en hotelmanagement te gaan doen.
ik ben schippersvrouw, ik studeer voor stuurman(vrouw) en sporten? uhm.... wat is dat? doe ik niet aan, heb ik absoluut geen tijd voor. ik heb de kappersopleidng gedaan, maar een maand voor ik mijn diploma zou krijgen heb ik een ongeluk gehad, waardoor ik met de opleiding ben moeten stoppen
Ik heb een eigen bedrijfje. Daarnaast doe ik de administratie voor mijn vaders bedrijf. Dus heb ik weinig tijd over voor andere dingen! Vind ik af en toe wel jammer! Maar tis voor een goed doel, toekomst voor onze kleine beeb! Groetjes,
Ik studeer onderwijs assistent (bijna klaar) Ik werk in de kinderopvang En sporten doe ik met mijn honden 3 keer inde week sta ik met ze op het trainings veld en dan vooral in de gehoorzaamheid en in de africhting