Hallo allemaal, Het lijkt me erg handig, zo'n snelkookpan. Maar ja, goedkoop zijn ze niet. En ik kom niet verder qua recept ideeën dan erwtensoep en stamppotten. Om daar zo'n grote dure pan voor aan te schaffen, ik weet het nog niet. Dus daarom mijn vraag, waar gebruiken jullie deze pan voor?
Ik gebruik hem vooral voor rode kool. En voorheen ook voor stoofvlees en bouillon trekken. Maar dat doe ik nu juist in de slowcooker. Ik gebruik hem niet zo vaak meer, maar toen ik geen slowcooker had, gebruikte ik hem wel regelmatig. Ik heb er één van de ikea, die is ook niet zo gek duur.
Haha ik wilde persee een snelkookpan, wat leek mij dat handig zeg. Hij staat -serieus- nu al meer als een jaar mooi te wezen in de kast zonder 1 keer gebruikt te zijn. Ik heb dus werkelijk geen idee wat ik met dat ding moet, maar het was wel lief van mijn vriend dat hij er spontaan 1 voor mij kocht omdat ik er telkens over begon.
Mijn man gebruikt hem vooral voor Marokkaans stoofvlees en peulvruchten, om tijd te besparen. In de Marokkaanse keuken wordt de snelkookpan erg veel gebruikt. Ik zelf vind het ding veel herrie maken en ik vind het heerlijk om een pan met vlees lekker lang te hebben pruttelen.
Niet. Ik heb er ook niet eens een. Heb er wel een paar jaar 1 gehad maar eigenlijk nooit gebruikt. Dus maar weg gedaan