In het ziekenhuis heb ik genoeg tijd gehad om na te denken. Ik heb al wat aqua-kleurige spulletjes en nu lijkt het me super om een Nemo-kamer te maken. Ik vind dat zo'n leuk visje. Nu ga ik zo eerst kijken voor een behangrand, want als die er niet is, dan houdt het al gauw op. Verder misschien een meeuw voor aan het plafond. Wie heeft verder nog tips en weet waar je Nemo-spulletjes kunt krijgen??
Er zijn van die muurstickers of hangdingen aan de muur, weet niet precies waar je Nemo kunt vinden maar je kunt kijken bij iets als de Kwantum of zo. Anders maak je zelf een muurschildering, doen wij ook altijd. Gewoon een eenvoudig plaatje van Nemo pakken dit opzetten in potlood op de muur inkleuren met acrylverf, kan ook met latex hoor maar vind een glans erover mooier. Nemo is niet zo moeilijk. Het hoeft dus niet op te houden als er geen behangrand van is, genoeg crea dingen die je kunt doen. Heb zelfs laatst in een tijdschrift behang gezien dat leek op water, was erg mooi zal zo even kijken van welk merk ed het was.
en muur stickers! http://www.toybarn.nl/gallery.asp?zoek=nemo&page=5 Op deze site ook alle knuffies van nemo, een lampje enz..
ik heb bij een grotere praxis (praxissuperstore) ook veel van nemo gezien. en bij de aksie baby in breda hadden ze ook lampen, wandlampen, behangrandjes, nachtlampje en wanddecoratie van Nemo. Ik vindt het zelf ook errug leuk spul... Karin
Whaaa, Natasja, bedankt! Ik ben inmiddels bij de Karwei gezien en daar hebben ze ook een aantal van die spulletjes en die heb ik maar meteen meegenomen. Maar ik ga zeker de site afspeuren naar meer leuke dingen. Duikster, bij ons bij de Praxis hadden ze niks, maar vlak bij zit een grote, dus daar kan ik dan ook altijd naar toe. Aksie Baby, is dat vlak bij het NAC stadion? Anders ga ik daar ook nog even naar toe.
hey Daphne, wij zijn ook een 'nemo' kamer aan het maken. Wat heb je precies bij de Karwei kunnen vinden want ik ben nog wel op zoek naar wat spulletjes...vast bedankt!! Groetjes Brennie
Hoi Brennie. Bij de karwei, en ook bij de aktie baby hebben ze spullen van Decofun. dit zijn gewone stickers, soort rubber stickers en een kapstokje van Nemo. Ook moet er ergens een behang-rand te krijgen zijn, maar die hebben ze nergens. Ik heb op Decofun.com (daar kun je ook zien wat ik net heb beschreven) het serienummer gevonden en bij de behangzaak kunnen ze het als het goed is bestellen.
hoi hoi, Ben net naar de braderie geweest en heb die stickers van decofun voor 7,50 gekocht. Nu wel nog even afwachten of we een jongentje gaan krijgen, want bij een meisje wil ik de kamer graag roze. En anders kan ik ze altijd nog op de slaapkamer van mijn zoontje plakken.