Het heeft 3 jaar geduurd voor ik zwanger van mijn zoontje was. Ik heb Pcos dus het ging niet helemaal zo als het moest. Nu ben ik dus vergeten met de pil te beginnen door de verhuizing etc. Mijn man vond het een mooi moment om te stoppen en dit jaar aan te kijken anders weer MMM in. Ik vind dit ook prima eigenlijk wilden al vrij snel voor een tweede(derde met stiefdochter erbij). Ik kreeg sinds maandag steeds meer vruchtbaar slijm teminste dat vermoeden ik want heb nog nooit zulke afscheiding gehad eigenlijk. Het was vandaag zo erg dat ik toch dacht hè zou ik een eisprong hebben? Test gedaan en dit is het resultaat haha. Hij is donkerder als de controle streep zelfs !! Ben er een beetje onderste boven van eerlijk gezegd. Vandaar dat ik het even wilden delen. Cyclus in de mmm was 35 dagen. Zit nu op dag 18 dus scheelt elkaar niet veel. Pfff hahaha
Maar ben er zo overdonderd van dat de twijfels toe slaan... Stom he ? Zo van wil ik echt twee kindjes achter elkaar of toch nog even wachten ? Maar ja dan zegt een stemmetje ja en als je het nu niet doet en het duurt straks weer lang piep je ook weer haha. Had het gewoon nooit verwacht
Meid rustig aan! Je hebt een posi ovulatietest.... dat is geen garantie dat je ook daadwerkelijk van dit eitje al zwanger zou zijn dat kan ook nog wel maanden duren En als je nu nog niet zwanger wilt raken dan moet je het de komende week nog maar even veilig doen Ps.. bij pcos heb je vaak vals posi ovu testen zonder eisprong, maar ik neem aan dat je dat wel weet
Ik zou zeggen: maak het gezellig vanaaf Ook al is het niet met resultaat, is toch gewoon leuk ook?! Gewoon doen wat je hart je zegt. Hopelijk hoeven jullie niet weer de MMM in te gaan en lukt het spontaan!
Haha dat weet ik ook wel het is geen zwangerschapstest haha moet je nagaan hoe ik toen was En inderdaad ik weet kan ook vals posi zijn maar ik heb dit nog nooit gehad zeg maar dus mijn gevoel zegt echt een ei , maar goed is een gevoel haha. Ik denk dat ik gewoon even geflipt ben haha.
Wat fijn dat je, je ei hebt gevonden. Dat vond ik al heel wat in jouw situatie .. Veel plezier vanavond! 😉 en als jullie twijfelen het inderdaad even veilig doen.
Is het ook hoor en man twijfelt helemaal niet totaal niet haha. Ik twijfel ook niet echt is gewoon een gek idee