Ik heb mijn kleine meisje net in de tricot slen draagdoek gelegd, ze ligt nu heerlijk te slapen.... Ik kan echter nergens in de handleiding vinden hoe lang ze erin mag liggen! een uurtje, paar uurtjes ? of langer? Iemand ervaringen hiermee?
Volgens mij zit daar geen maximum aan want in tegenstelling tot een maxicosi, draagzak of iets dergelijks ligt ze in de doek op een hele natuurlijke manier! Wat vind je van de doek?
ah mooi... ik vind hem helemaal geweldig, de kleine ligt echt super vrolijk rond te kijken en lekker te slapen. er zou alleen nog een klepje in moeten voor de borstvoeding, haha :d
www.draagdoek.nl daar kun je de handleiding downloaden en daar staat precies in hoe en wat en tot welke leefdtijd
Ja snap ik , dan had je rug nog even kunnen wennen aan het steeds zwaarder wordende gewicht Handige site trouwens
Hier ook. Ik blijf hem geweldig vinden. Nu nog draag ik Sasha er in. In het begin een beetje klootvioolen, maar had het gelukkig snel door. BV geven is me echt nog nooit gelukt in dat ding haha.
Misschien over op een geweven doek dan? Dan kan je ze nog veel langer dragen! http://www.slingomama.nl/index.php?cPat ... hjctfmml91 Heb hier al aardig wat geld uitgegeven
in een draagdoek mogen ze van voeding tot voeding liggen, dat is 3 a 4 uurtjes achter elkaar dat 1 keer per dag.
Haha ja dat kan inmiddels wel Maar we hebben het al geprobeerd toen ie een week oud was en dat was dus helemaal niets... Sindsdien het ook niet meer uitgeprobeerd eigenlijk.
Sorry, maar dat is onzin. Als je kindje goed in een draagdoek zit/ligt is dat helemaal ergonomisch, en daar zit geen maximum aan. We hebben het over een draagdoek, en niet over een Baby Bjorn ofzo, die zijn namelijk totaal niet ergonomisch.
Het is inderdaad onzin hier het antwoord van draagdoek.nl: Je baby mag zolang als jij en hij/zij prettig vinden in de draagdoek. Aangezien je kindje in de meest natuurlijke en gezond mogelijke houding zit zit er geen maximum aan vast zoals bijvoorbeeld bij een maxicosi. Het is zelfs zo dat hoe meer je draagt hoe positiever effect dit heeft op je baby. (je kunt op de website ook alle voordelen in samenvatting lezen onder 'dragen enzo') TEAM DRAAGDOEK.NL
dit is mij verteld bij babymassage afgelopen week toen hadden we het over draagdoeken in de babybjorn mogen ze de eerste weken maximaal 2 uur erin zitten. anne zit er meestal een uur in, dat is als we in het bos wandelen met de honden, zij kan er misschien wel langer in, maar na een uur ben ik blij weer bij de auto te zijn hahah