Vinden jullie dat de voorletters L.A.M. kunnen? Het betreft doopnamen afgeleid van Sandra (Alexandra) en Mariëlle (Maria). Eventuele andere ideeën zijn altijd welkom !
Ik vind het prima kunnen hoor... Zag gister by life4you een vrouw de heet W.C. en ja je raad het al POT van haar achternaam Haar broer heet J.A.M. en ja ook POT Dan krijg je dus mevrouw WC Pot En meneer JAM pot Dat vind ik echt zo vreemd dat die ouders daar voor hebben gekozen.. Maar L.A.M. kan best als je maar niet toevallig Lazerus ofzo heet van je achternaam
Ik zou het zelf denk ik ook omkeren. Maar als het geen gekke combinatie vormt met de achternaam, kan het op zich wel.
Ik zou het persoonlijk ook omdraaien.. Ik heb ook even getwijfeld of I.H.A. zou kunnen, ivm ihaaaaa (ezeltje) maar ik vind iahhhhh ook voor een ezeltje hahah! Dus we laten het bij I.H.A.
Moeilijk he om een goede combinatie te vinden. Zo hadden wij de namen die beginnen met de letter S en R. De roepnaam van onze zoon werd Stijn en toen kwamen de vernoemingen naar opa's en overgrootopa 2x de R en 1x de s. Wij kwamen uit op S.R.S.R en zijn achternaam begint ook weer met een S.
Net als die meneer Ben Kaal, die nooit normaal telefonisch een afspraak bij de kapper kon maken Volgens mij ook een keer bij Life4you gezien. L.A.M. vind ik best kunnen hoor. Jullie heten niet "Straal" van achternaam of iets dergelijks toch?