Finn, Lenn & Raf Finn, Lenn & Jesse Finn, Lenn & Brent Finn, Lenn & Timo Finn, Lenn & Teije Finn, Lenn & Ruben Finn, Lenn & Arne Finn, Lenn & Stan Finn, Lenn & Stef Finn, Lenn & Lisa Finn, Lenn & Noé Finn, Lenn & Nore Finn, Lenn & Isa Finn, Lenn & Noa Finn, Lenn & Bo Finn, Lenn & Sam Finn, Lenn & Bente Finn, Lenn & Mila Finn, Lenn & Lune
Ik wil eerst even zeggen dat je andere boy's erg leuke namen hebben, helemaal mijn smaak Finn, Lenn en Raff Finn, Lenn en Mats Finn, Lenn en Sam Finn, Lenn en Cas Finn, Lenn en Lex Finn, Lenn en Jens Finn, Lenn en Feije Finn, Lenn en Noud Finn, Lenn en Jim Finn, Lenn en Isa Finn, Lenn en Lexi Finn, Lenn en Elin Finn, Lenn en Ziva Finn, Lenn en Asja Finn, Lenn en Zola Finn, Lenn en Saar Finn, Lenn en Kris
Jongen: Stijn Dex Jorg Diek Bram Jord/jort Wout Mink Kay Rein mart mats Thijn Sep Vic meisje: Sjors Kiki Tess Noa Evi Nina/nine Lize Dione/dionne Rian/lian Saar Jill Tine Noor Juul Vive Britt/britte Merle
Finn, Lenn en Sepp vind ik erg leuk. Of Raff of Sill. Aan de ander kant zou ik misschien juist niet voor een zelfde soort naam gaan...wordt misschien wat te veel van het goede... Mats of Stan ofzo (een 'gesloten naam' dus) vind ik ook prima passen. Voor een meisje: Jill, Tess, Jazz, Femm, Lizz, Lott, Livv of ook juist niet zo'n soort naam.