Hallo Mijn man laat de naam aan mij over,net zoals bij de andere kids...ideaal!! Mijn zoon heet M oreno en mijn dochter D élana. Wij zelf hebben ook vrij lange namen en ben daarom opzoek naar een korte stoere naam. Op nummer 1 staat bij mij tot nu toe de naam Finn,lekker kort en krachtig! Alleen...hij staat in de top 10 en dat vind ik minder. Wij wonen in een klein dorpje en er woont maar 1 kind die Finn heet in het dorp,hij zal in groep 5-6 zitten als de kleine man naar de basisschool gaat Wat vinden jullie van de bovenstaande namen? Heel erg bedankt meiden
Finn, een van mijn favorieten, maar al bezet bij ons. Als jullie allemaal lange namen hebben, is het dan niet mooier de naam ook wat langer te maken? Ik had nog niet goed gelezen, maar ik vind Finn niet mooi bij de namen passen. Kyan past er wel bij, maar dat vind ik geen mooie naam, maar goed ik hoef de naam dan ook niet mooi te vinden
Ik heb Kyan gestemd, Finn vind ik wel leuker maar niet bij jullie namen passen. De namen van jullie andere kinderen zijn van een andere soort dan Finn. Ik zou persoonlijk voor een langere naam gaan dat past er beter tussen. Maar als jullie Finn leuk vinden gewoon doen!
Ik heb ook Kyan/Kian gestemd. Vind Finn ook onwijs leuk maar Kyan/Kian vind ik ook beter bij de namen van je andere kindjes passen.
Ik vind geen 1 naam uit jouw rijtje bij Moreno en Delana passen, ik denk bij dat soort namen eerder aan Jayro, Romano of zoiets..
Totaal niet onze smaak! De naam hoeft ook niet perse bij de andere namen te passen. Ieder kind is een individu. Daarbij zou ik zeker geen namen als "Puck,Mees,Lars" kiezen. De namen die in mijn poll staan vind ik dan nog meevallen! haha Maar alvast bedankt voor jullie eerlijke mening en meedenken.
Ik vind Fynn/Finn erg leuk maar zou dan voor de y variant gaan, past net iets beter. Al vind ik een naam als Keano misschien wel mooier bij de andere namen passen als ik eerlijk ben
Ik heb gestemt voor Finn. Maar stiekem wel als gedachte dat Finnley leuker zou staan bij de andere namen, maar dat Finn dan gewoon de roepnaam is.