Sowieso Finn! Superleuk! En qua schrijfwijze, tja, maakt niks uit toch dat dat met 2x een N is op t eind. Hoor je in ieder geval niet als je het uitspreekt en daar gaat het toch om? Vince vind ik helemaal niks...
Echt heel leuk zo veel reacties op de namen . Finn gaat het denk ik worden als ik weer zwanger wordt en het een jongen wordt. Helaas is deze prille zwangerschap niet goed gegaan en ben ik het gisteren kwijt geraakt. Hopelijk snel weer zwanger.
Absoluut Vince want Finn hoor je zoveel en ik hou van de meer stoerdere namen en Finn vind ik een brave naam. Er zitten bij mijn zoontje op school in de kleuterklassen wel 4 jongetjes die Finn heten en hij heeft ook nog een jongetje in zijn eigen klas die Finn heet. En in de hogere klassen ken ik er sowieso ook al 2. En Vince past ook beter bij Liam vind ik.
In welk gedeelte van NL zitten jullie? Of misschien is het wel plaats gebonden. Wij zitten onder de rook van Rotterdam. Dus heel veel Vince en weinig Finn
Wat grappig, aan het begin dacht ik; zeker Finn, maar hoe vaker ik die naam voorbij zie komen hier, hoe raarder ik hem vind (en hoe meer ik aan een vis moet denken). Dus nu, Vince Wat verdrietig dat je zwangerschap niet goed is afgelopen. Sterkte!
Dankjewel bababoe. We zijn nu een week verder en ik geloof dat ik me erbij neergelegd heb. Vorige week was ik wel even van mijn stuk. Nu gaan we met frisse moed verder. Ik vind het nog steeds een mooie naam (hoe vaak ik hem ook ziet )