Maandagnacht om 23u57 ben ik bevallen met spoedkeizersnede van een mooie dochter Nona. Nona woog 2330 en was 45cm bij de geboorte. Nu weegt ze 2200gr en is 46cm! Ze moet wss nog tot midden volgende week in de couveuse liggen De bevalling was traumatisch voor mij; na een hele dag ziek zijn scheurden opeens mn vliezen 'savonds. Het water stroomde eruit omdat Nona in stuit lag. Wij in paniek naar de spoed en ik had al 4cm ontsluiting en al mn vruchtwater was weg.. Ik was zo bang dat mn kleine meisje er erg aan toe was Maar ze was helemaal gezond, alleen wat water op de longetjes en daarom heeft ze een paar dagen extra zuurstof gekregen. Nu ligt ze in een gewoon bedje, maar ligt nog wel aan de monitors. Ik ben een hele trotse mama, al had ik me de bevalling wel anders voorgesteld Foto's in album!
Gosh, meissie toch... wat heftig voor jullie! Ze is een bikkeltje en een knapperd, hoor Van harte gefeliciteerd en nu samen maar lekker aansterken. Ze drinkt dus al goed, super!
Gefeliciteerd meid met jullie dochter. Onze dochter is ook bijna 6 weken te vroeg geboren en zij mocht na 2 weken mee naar huis. Hoop dat ze gauw thuis is.
Jeetje wat een schrik.. Hoop dat het inmiddels goed gaat met je kleine meid! Gefeliciteerd met jullie wondertje!
Hier nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meisje! Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis! Liefs, Hanneke.
gefeliciteerd met jullie wondertje! Als je het leuk vind kun je meekletsen bij de prematuur mamma's! (mijn zoon is met 31 w en 5 d geboren)!