Ik heb besloten dat ik weer eens zin heb ik een leuke romantische zwijmelserie ala eerste seizoen van Outlander. Wie weet er een leuke op Netflix? Ik kijk normaal vooral science fiction, docu's en politie series dus er komt in mn automatische suggesties niet zo veel naar boven drijven.
Zwijmelseries kijk ik ook nooit maar heb je 13 reasons why al gezien? Geen zwijmelserie hoor maar wel boeiend.
Ik vond de eerste 2 seizoenen van Downton Abbey wel lekker wegzwijmelen. En een ouwetje, maar heerlijk: Pride and prejudice.
reign ? ook wel politiek - maar wel een mooie tijd qua kostuums etc met een koning en een koningin die lang geleden al voor elkaar bestemd waren....
13 Reasons why heb ik niet gezien maar wil ik ook niet zien. Downton Abbey en Reign heb ik gezien. Girlmore Girls wel geprobeerd maar niks voor mij. Ik bedoelde echt een serie met wat spanning en romantiek, beetje leuke mannen en wat 16+ actie. Zoals Outlander dus. When Calls The Heart ken ik niet. Die ga ik opzoeken. Ik heb gisteren nog wat zitten rond bladeren en ben The Affair gaan kijken. Beetje vaag, ik weet niet of ik die nog verder ga kijken.
Gran hotel vond ik een heerlijke wegkijker. Er zit spanning in en het is lekker zwijmelen. Soort dowton abby maar dan met eigenaren van een luxe hotel en hun personeel
Outlander seizoen 2 en 3 zien te regelen. Er is geen andere serie die zo goed is . Inderdaad is heen calls the heart is ook leuk . Midwifes, the goodwife, chesapeak shores,miss Fischer , client list ( 16+ qua bloot),
Ik zit nog te wachten op Outlander seizoen 3, 2 heb ik al wel gezien. Ik vind Suits ook altijd leuk qua mannen. Maar die is verder niet romantisch of zo. De Cliënt list heb ik wel een half seizoen van gezien. Die vond ik wel heel keurig en braaf moet ik zeggen. Ik ga Grand Hotel eens proberen ook!
Ik kijk vaak al die Spaanse series, vraag me niet waarom. Als ik nu Spaans hoor begrijp ik sommige delen gewoon en hoef ik niet naar de ondertiteling te kijken. Ik vind het echt romantische zwijmelseries.
Waar kan je de Engelse Outlander kijken? Ik was namelijk begonnen met kijken, maar hij bleek volledig in het Spaans te zijn. Toen dus maar afgehaakt...
Kijk even bij je taalinstellingen (in het menu waar je ook de aflevering aan kunt zetten). Die staat waarschijnlijk verkeerd. En dat Schotse accent wil je inderdaad niet missen
En anders even iemand zoeken die kan downloaden . Dat geld ook voor seizoen 3 . Ik wacht op 4 nu ... duuuuurrrttt lang... ☺️☺️
Staat hij op netflix dan? Want daar kon ik hem niet vinden. Normaalgesproken switch ik dan naar popcorn time, maar die was dus spaans